Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag borde städa !

Jag borde verkligen städa... eller åtminstone göra något vettigt men i stället sitter jag vid datorn eller snackar en massa i telefon...
Jo, man måste ju få göra det också, ta det lugnt och vara lat. Syrran (M) kommer snart förbi, hon är också ledig i dag, vi tänkte gå en promenad och snacka lite.
Fy fasen vad jag vräkt i mej godis och onyttig skräp-mat på senaste tiden... känns som handtagen i midjan börjar framträda igen... kanske dax att börja lägga om kosten radikalt, starta GI ett tag igen för att få fason på matvanorna. Jag har kört den kosten en gång förut under en period och mådde då verkligen bra, blev nästan maniskt pigg. ( Jag hade då gått upp 5 kg i och med att jag slutade snusa och behövde då plocka bort den "volangen". Kortet på mig i profilen är från den "extra volang-tiden", innan GI. Jo, jag gick ned de extra kilona igen.) Ja,ja, det tål att tänkas på, nåt borde jag göra för att känna mig lite sundare igen.
Nu har syrran kommit. Kaffe, snack och promenad. SEN STÄDA!!!!!


Kommentarer
Postat av: Pensionären.

Låt bli städningen! Man ser ändå inget i grådasket till ljus idag och jag lovar, ingen snor "kamelerna" i hörnen. Hälsningar till Z. från
Röde Baronen.

2007-04-10 @ 14:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0