Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Majjanw och jag på studsmattan!


(klicka på bilderna så blir de större!)
Dessa bilder tillägnas speciellt Pensionären, Guben och Pensionärens mamma! Visst är hon vacker vår Majjanw!
I bland bara händer det och då gäller det att ta tillvara tillfället, fick massor av fina kort på Majjanw igår kväll på studsmattan. Ja ja, jag håller med, hon blir nästan alltid bra på bild, vissa människor har det bara! Z däremot bara vände baksidan till när jag skulle fota honom i samma veva.
Det blev grillat igår men någon GT blev det inte då Majjanw tog med Rosévin som fördrink till hammocken.
Stora grabben var på klassfest och när han skulle hämtas från festen råkade vi på vår gode vän J som hängde med oss hem och spelade piano, gitarr och sjöng med oss, sådant gillar jag! Mer sådant!
Vi lyssnade också på min bästis Darrs skiva som hon och en kompis spelat in för några veckor sedan, den är helt sagolkt bra, de båda sjunger och spelar som gudar! TWO Much! ( Jag kan nästan sångerna redan!)
I dag gäller städning för mig och i kväll ska vi ha middagsgäster, ska bli trevligt, det var länge sedan!


Kommentarer
Postat av: Monika

Ha en trevlig lördag och städa inte för mycket! Inte bra att vara alltför trött när gästerna kommer.

2007-04-28 @ 09:58:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy till Monika

Ska bara göra förlängda 5 minutrare! Måste ju ha tid att bloggläsa också! Hoppas du får en bra lördag men vi hörs väl om dagen igen antar jag! Nu ska jag göra en djupdykning till din blogg! Kram

2007-04-28 @ 10:19:21
Postat av: Monika

Ja, vi hörs säkert på bloggen under dagen. Om det nu inte är för mycket att göra. Jag ska ju till vår kära arbetsplats 14-21.30. Men jag är så nöjd så med det, tycker det löste sig så bra med 5 juni när jag ska på fest. Det är inte så lätt att byta pass när folk jobbar så mycket. Ett svårt pussel att lösa.

2007-04-28 @ 10:44:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy till Monika!

Det känns alltid mkt bättre och extra bra att jobba in ett arb pass (passbyte)ifärväg än att ha det som en surdeg till efteråt tycker jag så med andra ord: Njut av jobbet idag... och förresten har ju både du och jag konstaterat att vi har en väldigt bra arbetsplats och yrke!

2007-04-28 @ 10:53:43
Postat av: majjanw

Oj, jag blir alldeles rörd av komplimanger. När jag kommer hem i em ska jag lägga in snygga bilder på Borthy. Hej då sysyter snygg.

2007-04-28 @ 11:23:46
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Pensionären

Härliga bilder på er.Har samlat ihop dom f.v.b. till Gotland. TREVLIGT

2007-04-28 @ 17:08:33
Postat av: majjanw

Jaha, jag var ju middagsgäst igår, men det kanske räknas som decenier sedan....

2007-04-28 @ 19:40:34
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Anonym

så du kan man musik ändå?

2007-04-28 @ 20:33:50
Postat av: raptor

sorry glömde namnet .du verkar ju förstå dig på musik ändå ;)
yes you know.

2007-04-28 @ 20:34:57
Postat av: Borthy till Majjanw!

Du tillhör familjen och jag inte ens 5-minutrar när du ska komma! Men okay då, vi ska ha/har haft 3 middagsbjudningar denna långhelg! Kram

2007-04-29 @ 10:08:36
Postat av: Borthy till Raptor!

Välkommmen tillbaka! Antar att du syftar på Björn Skifs? Det är en hyvens kille det! Min musiksmak är dock väldigt bred! Om jag säger Metallica vad säger du då?

2007-04-29 @ 10:11:00
Postat av: raptor

jag gillar rap hörs på namnet!

2007-04-29 @ 20:52:50
Postat av: Borthy till Raptor!

Du gör mig verkligen förvirrad???
Rap? Mer info tack!

2007-04-29 @ 21:21:57
Postat av: raptor

jag är en vanlig kille som råkade komma in här ,och tittar mest in för att titta på dig för att du är snygg. hur gammal är du?

2007-04-30 @ 06:58:08
Postat av: Borthy till Raptor

Det är gulligt sagt. Känns ändå inte som det kan vara med sanningen överensstämmande! Tror du är en av mina glada jobbarkompisar! Slit dig från den här sidan av bloggen nu och häng med frammåt!

2007-apr-30 @ 08:12

2007-04-30 @ 08:17:49
Postat av: Malin

Härliga bilder!



Fattar inte att ni kan se så avslappnade ut när ni är mitt i ett hopp på en studsmatta.



Coolt!!!!



/Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0