Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Nu färdighandlad....nästan!

image72image73

Nu handlat massor av mat. Vad tror ni att jag glömde???
Ledtråd: GT på altanen kommer att bli svår-drucken och stark i kväll och kommer att stavas med bara en bokstav! 
Tonic water!
Fasen, det är ju bara att ge sig iväg en sväng till, nu har ju jag siktat in mig på årets första altan-GT i hammocken! Det här med bloggen är ju väldigt praktiskt för nu vet ju ni som läser på jobbet att jag inte kan jobba extra i natt och behöver då inte ringa mej efter som ni vet att jag då druckit GT! Nä, det var dumt skrivet, klart jag vill jobba extra-pass.... men inte i kväll.... och inte i morgon bitti...... o inte lör kväll, då ska vi ha gäster.... och inte söndag morgon får då har jag druckit vin dagen innan med gästerna......ha ha  nej, det här är en ledig helg!
Ni kan väl berätta för mig vad ni ska göra i helgen medan jag sticker en sväng till Ica + hänger tvätt?

Kommentarer
Postat av: majjanw

Är på språng till dej när du läser detta.
GT! GT! GT!

2007-04-27 @ 16:59:49
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy till Majjanw!

Välkommen!

2007-04-27 @ 17:26:17
Postat av: Monika

Min helgplanering ser ut som följer: Nu ska jag äta pizza och dricka vin med min särbo (är trött, orkar inte laga mat). Imorgon förmiddag ska vi handla inför helgen och sedan jobbar jag 14-21.30 (eeeen eal jag gjort för att få vara ledig den 5 juni när jag ska på fest). På söndag ger vi oss iväg till Tyrestaskogen ch ska vandra och sova där till tisdag morgon då jag ska hem och sedan är det 1:a majdemonstration inne i stan.
Sen är ju helgen slut och innan dess ska jag hinna både att skicka iväg mina räkningar och lämna min och sonens deklaration.

2007-04-27 @ 20:14:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0