Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Otakt på hjärtat.



Min vänninna har ett hjärta av guld men sen en tid går det lite i otakt så idag så ska jag hänga med henne då hon ska få det omstartat! Hon känner sig orolig att hitta rätt på det stora sjukhuset och för saken som sådan eftersom man måste bli sövd och det finns en del risker.
I går satt vi och tittade igenom pappren hon fått från sjukhuset och då såg vi att man inte skulle äta sin Lanacrist-tablett 3 dagar före behandlingen.
Men sjukvården! Hur ska vanligt folk veta att Lanacrist även kan heta andra saker? Min väninna hade tagit sin Digoxin troget, inte vetat att det är samma! Nu för tiden får man ju på apoteket den billigaste varan med samma ingående substans! Dålig information! Nu får vi se om ingreppet kan bli gjort idag eller om min vänninna får vara orolig en gång till ( om hon måste få en ny tid) .

Kommentarer
Postat av: raptor

men här finns inte du att titta på!
jag är 22 är jag för ung för dig?

2007-04-30 @ 08:57:07
Postat av: Monika

Verkligen dålig info! Hoppas det går bra för din väninna.

2007-04-30 @ 10:03:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy till alla!

Vad fasen ska vi göra med Raptor? Har ni några förslag? 22 år och despo på gamla damer! Inte bra!
Till Raptor: Ut och lev livet!

2007-04-30 @ 10:58:48
Postat av: Borthy till Monika

Min väninna är lämnad på rätt ställe, inskriven, fastande och klar. Hur man kan få en elkonvertering att ta från kl 10.00 till kl 16.00 är för mig obegripligt (nästan längre än en levertransplantation) men vill man dra ut på spänningen så vill man!
Hon ska ringa när jag ska hämta henne. Jag är inte avundsjuk på henne, man ska vara tacksam man är frisk! Vi skällde dock på den stackars sjuksköterskan som lovade ändra på informations-lappen. Ja, vi skällde inte direkt, vi påtalade det och hon tyckte själv det var tokigt!

2007-04-30 @ 11:11:59
Postat av: Monika

Jag har sövt en massa elkonverteringar och det går ju fort som f-n. Precis lika fort som att söva på ECT (min lilla "hobby" du vet).
Jag borde väl vara expert på hur man hanterar Raptor och liknande "unga herrar". De finns i hundratals, ja säkert tusentals, på nätet. Jag brukar tala om att jag söker en mans inte en till son för det har jag ju redan.
Det är patetiskt med dessa killar som inte klarar av sin egen generations utseende-, bantnings- och klädfixerade tjejer. De behöver nån som säger att de duger, speciellt i sängen. Det ännu mer tragiska är väl att de kvinnor i vår ålder som de verkligen får komma nära bara utnyttjar dem. Så det är en svår nöt att knäcka. Livet är komplicerat!

2007-04-30 @ 11:49:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: raptor

tack monica. det är sant vi killar står inte ut med dessa gucci väskprydda sönderblonderade små missfoster som har paris hilton som idol.
tipsa gärna om var de riktiga kvinnorna i min ålder finns tycker att borthy är väldigt attraktiv ,,ge mig en yngra borthy kopia då .förlåt att jag störde ska söka vidare

2007-04-30 @ 11:59:35
Postat av: Borthy till Monika och Raptor!

Raptor, du har inte stört och du har givit mig fina komplimanger! Jag är gift och nästan dubbelt så gammal som dig och är inte ute efter att träffa någon. Jag skriver min blogg för jag tycker det är roligt och foton lägger jag ut för jag tycker bloggen blir livfullare och jag gillar att fota.
Jag vill gärna att du besökerr min sida även fortsättningsvis men med bara vänskapliga syften! Till Monika och Raptor. Jag kan inte tro att det inte finns normala helt vanliga tjejer där ute till Raptor och vanliga grabbar? Har de tagit slut eller tittar man helt enkel på fel ställen? Jag surfade runt lite på olika bloggar idag och hittade nästan bara snygga, shoppande kändisintresserade tjejer i Raptors ålder, alltså de brudarna ni beskrev. Har killar beskrivit att de vill ha dessa ideal kanske? Tjejer/människor vill ju inget hellre än att bli älskade?
Till Monika. Sjukvården skulle kunna vara hyggligt mer effektiv i bland! Jasså ECT är ett extraknäck?

2007-04-30 @ 12:37:01
Postat av: Monika

Ja, jag är ju freelans i vården så jag kan ju ta sådana x-knäck när jag vill. Hade jag varit landstingsanställd skulle det betraktats som otillåten bisyssla. (men det är många som håller på med sånt, du vet det höga vederbörande inte vet.... )

2007-04-30 @ 13:09:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Monika

Raptor! Du får gärna hälsa på i min blogg också. Jag är ännu äldre än Borthy, men jag tror att internet är ett sätt att överbrygga bland annat åldersbarriären. Det är ofta vattentäta skott mellan människor "där ute" och vi ger oss aldrig chans att "se" varann.
Det finns en massa tjejer som är lika vackra som Borthy och som är i din ålder. Jag tror faktiskt att du letar på fel ställen. Ha det bra nu på Valborg grabben! Kram!

2007-04-30 @ 13:24:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: raptor

vill ju vara borthy trogen men okej då du verkar ju lite flirtigare

2007-04-30 @ 13:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0