Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Svampar!

image8
image9

Visst ser de läckra ut, svamparna i trollskogen??? 
Lova mej en sak! Förväxla inte dessa svampar med de så gudomliga Kantarellerna eller den retliga fotsvampen.... Dessa är varken goda att äta eller bra att röka!!! Jag har provat båda och man blir bara trist på dem!!!!
Nä, jag skojjar bara. Tyckte bara de såg lite vackra ut trots att de är äckligt fula så jag plåtade dem på min sons lägerskola förra hösten. Gillar ni att se mina bilder eller ska jag hoppa over? Jag har mer svampar och sådant....Jag gillar att ta korten och att visa er dem!!!!

Kommentarer
Postat av: tlh

väldigt vackra kort, du få gärna visa mer

2007-04-11 @ 11:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0