Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Vaken igen!

Nu vaknat. Telefonen har ringt 2 ggr under sömnen men det gick bra ändå. Min snälla x-chef ringde för att fråga om livet var bra med mig! Vilken otroligt snäll människa han är! Hoppas att han någon gång vill komma tillbaka till oss, han var guld!!
Nu är familjen på ingång och barnen som jag givit dataspel i påsk-present lär ju sitta vid datorn resten av kvällen och deffinitivt inte låta mej få tillgång till den något mer idag.
Synd, börjar fundera på att jag måste lära mej lägga ut lite foton här men det får väl bli i morgon. Som synd är gillar ju jag mest att ta svart/vita porträtt och jag är inte säker på att jag vill lägga ut mina nära och kära här ännu... får börja plåta blommor och vackra saker i framtiden i stället....men jag tycker ju så mycket om uttrycksfulla vackra ansikten! Nästan alla är vackra på sitt sätt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: tlh

Jag foto vill jag se! Blommor är ju skönt att titta på.

2007-04-09 @ 23:23:11
Postat av: Andreas

Jag gillar också svartvita foton. Detaljer framträder mycket starkare när färgen skalas bort. Bilderna kan bli så vackra att det nästan gör ont att se dem.

2007-10-23 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0