Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Fredagsmys med Mr Bean!

Nu börjar det dra ihop sig till fredagskväll! Skönt! Inte för att det har varit något fel på fredagsförmiddag och fredagseftermiddag då jag varit ledig!
image640
Jag och Äldsta grabben gick in och " hämtade" en film på Videobutiken på vägen hem från skolan. Hämtade bara därför att vi har 2 filmer innestående på videobutiken då de förra gången vi hyrde fick fel film i fodralet av dem!
Denna gång blev det dock rätt, jag kollade "Mr Beans semester".
image641
Nu blir det till att 5-minuters städa i köket och sätta igång med de nästan obligatoriska Tacosen!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Monika

Hoppas du tycker om filmen. Den har ju fått dålig kritik, men det är inget att bry sig om. Gillar man Mr Bean så är den ok. Jag hade väldigt roligt när jag såg den på bio.
Har du förresten sett den där filmen där han är Mr English? Det är alltså inte en Mr Bean, men samma skådis. Den ska du se om du inte sett den!

2007-08-31 @ 18:33:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Janne

Fan vad du verkar städa hela tiden. :-)

2007-08-31 @ 20:29:53
Postat av: Borthy till Janne

...jag är glad att du skriver att jag städar mycket för då verkar det som jag gör någon nytta! sanningen är den att jag borde städa lika mycket som jag skriver att jag ska men jag förhandlar bort mycket av det hela tiden... Jag borde verkligen städa! (Just nu håller jag ju på med att storstäda efter sommaren, det tar sin goda tid att sortera mm...

2007-09-01 @ 09:39:52
Postat av: Borthy till Monika

Jag sog början som var jättekul men sedan somnade jag...vilket enl min familj inte gjorde ett dugg eftersom den sista halvan av filmen var riktigt urkass!

2007-09-01 @ 09:41:40
Postat av: Kjellinskan

Hej! Hittade din blogg via Junitjej! För oss blev det också Mr Bean och tacos denna vecka, dock inte samma dag.
Läste att du också började blogga för ungefär ett halvår sedan, precis som jag. Nu är jag gravt beroende. :)
Hoppas du får en fin fortsatt söndag!

2007-09-02 @ 14:20:34
URL: http://kjellinskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0