Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Hund-priser...

image622
-Det är helt sjukt dyrt med en chiwawa! Till och med en BEGAGNAD kostar 11.000 på blocket!
Det sade plötsligt äldsta grabben i bilen idag när vi båda satt tysta och tänkte var och en på sitt! Cool och otippad reflektion! Begagnad??

I dag har jag verkligen sovit gott efter mitt nattpass trots att A var hemma hela dagen. Han är en så fantastisk son och storebror att han travade iväg och hämtade lillebror E fram emot eftermiddagen så att jag fick sova!

Vid 16-tiden vaknade jag dock av: mjau mjau med bestämd röst!
Dörren till sovrummet var helt stängd och fönstret öppet! Katten Z var ytterst irriterad på att inte komma ur rummet där vi båda sovit och höll på att slänga sig ut genom fönstret! Jag fick tag i svansen och kunde dra in honom!
image623
Efter min kaffe och macka fick yngsta sonen sin vilja igenom, att åka till Toys R us för att han skulle införskaffa ett album till sina Pokemon eller om det är Digemonkort.
Det är ett fasligt bytande med sådana kort i hans skola bland grabbarna just nu.

Kände sedan att det verkligen var på tiden att snöra på sig löparskorna och ge sig ut!
Invigde mina nya skor. Kunde springa riktigt okay men när jag kom längst bort på min 7 km-runda började det regna och det blåste kraftig motvind på tillbakavägen.

image624
Konstigt det är.....vissa dagar är man klen och inte mycket värd i sinnet för sig själv, vissa dagar är det tvärt om!
I dag kändes det bara härligt med blåsten i håret även om springningen inte flöt så fantastiskt men jag kände det stod "styrka" skrivet i pannan.
Det handlade inte bara om springrundan utan det är själva helhetsläget som står skrivet tydligt i min panna!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Fair Play

Din styrka finns inom dig och du ska ta fram det i andra sammanhang och inte bara i spåret. Kram Fair Play

2007-08-29 @ 02:18:46
Postat av: Monika

Köp en begagnad hund på Hundstallet! Där får du den billigare. http://www.hundstallet.se

2007-08-29 @ 03:25:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy till Fair Play

Tack för dina värmande ord till mig! Vet just nu inte vem du är men jag utgår från att du är en vän från RL. Tack och Kram

2007-08-29 @ 03:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0