Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Min son ruinerar mig......äntligen!

Kan man säga så? Jag har ju 2 söner och således ingen mer än jag i familjen är intresserad av shopping! De vill ha kläder på sig som oftast men de bryr sig inte nämnvärt hur de ser ut eller hur de kommer till familjens ägo.

Nu ska ju stora sonen börja på en helt ny skola inne i stan där han inte känner någon och dessutom har han växt ur allt han har så idag gick han äntligen med på att hänga med mig på shopping till honom!

Det han var allldeles säker på att han ville ha var Adidas-skor. Okay, de var dyra för att vara barnskor (samma storlek som jag...barnsko?) men jag tycker han var verkligen värd det och jag vill uppmuntra honom till att välja saker han tycker är snygga, jag vill ju att han ska klä sig i sin egen identitet i framtiden, inte i kläder som morsan eller framtida flickvänner valt!
image588
Sen blev det en matchande Adidas ryggsäck, ett svart regnställ från Intersport och flera tröjjor och jeans från de större klädkedjorna.
Barnbidraget rök raskt men vi var båda nöjda, alternativet var ju att jag gick själv och plockade ihop sakerna men det här var mycket trevligare!
Det är kul att barnen blivit större, det blir en annan sorts kontakt, man kan skojja och prata på ett helt annat sätt!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ojdå, dag var det ljust på sidan...!
ändras efter humör eller...

2007-08-21 @ 17:08:23
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Gullefjun

Jag e ju inte där riktigt än :)
Nu är det mamman som väljer vad som inhandlas.
Klart jag kan hjälpa dej, kanske till helgen då jag har mer tid. Fast profilbilden vet jag inte hur du ska fixa, jag har själv "trollat" bort min.
Om du vill ha en animerad muspekare så kolla underst i min högerspalt, klicka på länken
"free cursors" (eller hur det stavas) När du hittar nån du gillar så kopierar du koden i rutan och klistrar in den i kodmallen.
Jag har klistrat in min ganska långt ner, men inte ända ner. GLÖM INTE att spara kodmallen i tex word för då vet du hur det ska se ut om ngt blir galet.
Ha en fin kväll.
Kramis

2007-08-21 @ 19:02:56
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Borthy till Gullefjun

Jätte kul att du vill ge mig lite tips när du hinner! Tack!
Jag har sparat stilmallen nu, ska aldrig göra om misstaget!
Dock är jag inte nöjd med min stilmall just nu, känner inte igen mig. Får pyssla lite framöver.

2007-08-21 @ 19:36:05
Postat av: Borth till Lizaloop

...har inte tänkt så ...men det är möjligt att det skedde omedvetet ;-D

2007-08-21 @ 19:37:43
Postat av: Pensionären.

Vilken trevlig morsa Du är! Jag tänker på det här när ni var ute och handlade.Helt rätt tänkt.Tänk att man har en så förståndig dotter. Eeehhh... TVÅ förståndiga döttrar heter det ju ;-))

2007-08-21 @ 20:28:46
Postat av: majjanw till pansionären

Fast skulle jag ha någon som helst ansvarighet ang borthy shoppar loss med sin son. Skulle jag ha det? Jag vet inte ens. Usch så oansvarigt av mej som inte ens vet. :)

2007-08-22 @ 05:38:26
Postat av: Borthy till Majanw

Tror att det viktigaste är att se det stora i det lilla.... jo, det känns så.

2007-08-22 @ 08:12:05
Postat av: mel

jag har en son (9) och en dotter (7)... sonen visar ännu inga tecken på att bli som sin far, som faktiskt gillar shopping och kläder... men hoppet finns är väl det sista som överger människan. snygg blogg btw.

2007-08-26 @ 23:56:12
URL: http://mel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0