Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Så går det när man är för trött!

Kom ju inte hem förrän 2-tiden efter midnattsloppet då vi träffade vänner som vi stannade och pratade med efteråt. Naturligtvis blev det ingen längre sovmorgon på söndagen sedan utan det blev en trött dag.

Den trötta dagen avrundade jag med att jobba ett dubbelpass, kvällspass  + nattpass på firman.
Ytterst smart av mig eller hur? Jag vet verkligen hur man ska ta hand om sig själv och må bra, nu är jag ute på hal is igen.

Hur som helst så hade vi några få minuter över då det var stilla på firman på morgontimmarna i natt då vi kunde ta lite rast så jag snabbt kunde visa Powerlifter, min arbetskamrat lite hur man Pimpar bloggen.
Han ville ha dö-skallar och väl valda saker.

Lätt som en plätt fixade vi det men på något underligt vis låg min blogg uppe på samma dator och av någon anledning kom vi in i även min stilmall och raderade allt som är min blogg och allt blev galet! Trött, trött, trött!

Somnade helt slut i morse och sov bara fram till lunchtid. Nu är jag klen och med tung huvudvärk har jag försökt att göra mig en ny stilmall som får duga några dagar tills jag orkar igen.
Nu ska jag läsa saga för min nyblivna lilla älskling till ettagluttare!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Borthy till Majjanw

Är kortet borta? Hos mig syns det där det ska men lite snett. Orkar inte mer just nu, är slut som artist!

2007-08-20 @ 20:24:06
Postat av: majjanw

Nä, inget kort synes här.

2007-08-20 @ 22:08:50
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Gullefjun

Jag ser kortet, men det sticker ut lite utanför bara. Ha en bra dag å glöm inte att varva ner :)
Kram

2007-08-21 @ 06:19:43
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Janne

Ha ha, tack för hjälpen med min blogg, synd att det skulle gå ut över din bara. Men visst blev min jäääääääävligt snygg, tack vare dig

2007-08-21 @ 09:25:39
Postat av: Borthy till Majjanw

Din dator måste vara lite krasslig... fått något virus????? kram

2007-08-21 @ 11:18:54
Postat av: Borthy till Gullefjun

Vete fasenhur man ska få in kortet i ledet? Det är lite bängligt att fixa alla koderna och måtten, jag har ingen utbildning på sådant bara lärt mig själv eftersom.
Jag behöver lite hjälp! Din blogg är helt perfekt och massa fina detaljer. Hur fick du en fjäril till mus t ex? Har du tid någon gång så vill jag gärna ha lite hjälp om du skulle vilja? jag har sovit som en stock denna natt! Kram

2007-08-21 @ 11:23:16
Postat av: majjanw

Här på jobbet syns både din och min blogg som de förra. Alltså min blogg är grön och din oxå. Jobb inatt / kväll?

2007-08-21 @ 12:28:23
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: majjanw

Inget kort synes än...här alltså, hos mej.

2007-08-21 @ 15:58:23
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Monika

Fick du din blogg full med dödskallar?!! Det skulle jag gärna hunnit se!
Själv har jag köpt en gympapåse med dödskallar som jag ska ha som skopåse när jag har inneskor med till vinterns alla fester.

2007-08-28 @ 12:48:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0