Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Dan före dan före dopparedagen!

image870
Har sovit länge idag. Känner mig inte stressad längre.
Den här helgen skall jag bara softa bort
Allt är ju klart utom lite städa och duka inför att släkten kommer!
Alla paket är inslagna och klara. Maten inhandlad.
Det är faktiskt helt otroligt!

Man måste ju också tacka hon/han som lade upp veckodagarna i almanackan det här året som har tänkt till lite, att vi vanliga dödliga inte vill ha julafton på en lördag utan att det passar utmärkt med en helg innan så man hinner softa till sig!
Antagligen har planeringsansvarig de 3 senaste åren fått så mycket klagomål och skit att de nu äntligen gjort ett förbättringsarbete!

Det drar ihop sig till den årliga tvagningen också...jag har funderat på om man i samband med det skall tvätta håret i år också men det verkar jobbigt så det tror jag att jag struntar i, lite patina på doft och look är väl bara härligt?

Oj vad mkt skitsnack! Ska ta mig en kopp kaffe. Hoppas ni alla har det fint! Här är det lugnt!
God Jul, dan före dan före dopparedagen!

Kommentarer
Postat av: maria

Var hittar du alla fina tomtebilder?

2007-12-22 @ 12:33:38
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Camilla

Å, vad lugnt och harmoniskt det låter! Jag tror att jag ska strunta i den årliga tvagningen i år, då är det ingen som vill sitta nära och jag får sitta och sura i mitt eget hörn som jag vill. ;)
Slappa på!
Kram!

2007-12-22 @ 12:55:52
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0