Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ingen dag är den andra lik....

I dag har min grupp på firman haft studiedag. Det var matning med faktiskt rejält trista tunga ämnen men det helt otroliga är att jag har kollegor tillika vänner  (i dag föreläsare) som brinner för sina/dessa  områden och verkligen imponerande kan göra dessa ämnen och inlärningen intressant och medryckande!
En stor heder åt dem! jag är djupt imponerad över deras engagemang och kunnighet!

Lunchen avverkade vi på en grannfirma och den var rätt och slätt äcklig och vi pratade skit hela lunchen.
Vet inte vad man ska skylla det på, trötthet, mörker.... alla är nog ganska slut nu. Vi behöver julhelgen och sedan komma på andra sidan årsskiftet och gå mot ljuset tror jag.

Vi slutade några minuter tidigare än vi brukar i dag där för är jag redan hemma och det är mina små gossar också.
Om en liten liten stund skall vi till granncentrumet där stora grabben skall ha klarinettlektion i dag igen.
Just nu vet jag faktiskt inte riktigt hur man skriver festligare om denna vardag.
Jag skulle verklgen vilja ha något att glädja mig över...jo, jag vet jag har ju massor men ... jag vill känna mig levande, sprallig, stark och harmoniskt pigg igen! 

Jag känner mig helt enkelt inte bekväm som en sliten disktrasa, det är inte jag!

....Men som jag skrivit till andra som känt sig hängiga: Borthy, mörkret och slitenheten har du fått just nu för att du så mycket mer sedan ska kunna se gjädjen och ljuset!


Kommentarer
Postat av: Monika

Var du på firman idag? Jag missade att krama dig god jul. Men vi ses ju på nätet... *ler*

2007-12-11 @ 19:16:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: ejmis

Vad är det du jobbar med?

2007-12-11 @ 19:54:30
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pensionären.

SUCK! Ja nu vill jag lova att det är "uppåt värre" med mina döttrar......

2007-12-11 @ 21:13:05
URL: http://widy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kikar in så här på kvällskvisten. Känner mig riktigt totalt som en urvriden trasa. Förkylning på G eller bara post-resetrötthet? Hoppas på det sistnämnda. Ska boosta mig med lite Kan Jang innan sänggång och vakna upp pigg som en liten mört i morgon.
Kramar!

2007-12-11 @ 21:53:48
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Deafwebsites

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2008-04-10 @ 14:20:21
URL: http://www.xanga.com/deafwebsites

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0