Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

It´s running through my veins!

Den sprudlar och kör ånyo runt i systemet mitt! Berocca Performance!
Jag köpte nya rör igår när jag ändå var på apoteket för att hämta ut antibiotikan till katten!

Mitt hypomana jag vaknar igen! I morse var det på nytt lätt att stiga ur sängen vid 05.15! Tömde diskmaskin och lite sådant sedan gjorde jag hårinpackning i duschen toktidigt på lördagsmorgonen.

I bilen på väg till jobbet önskade jag att jag hade några mil till jobbet så att jag inte bara hann lyssna på 2 låtar!
Så skönt att åka i mörkret i det närmaste helt ensam på vägen och lyssna på hög musik.
Denna morgon blev det dessa 2 låtar: Get here och Sunday bloody sunday!
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Måste testa detta "dundermedel" =)

2007-12-08 @ 11:24:02
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pensionären.

Det göööör inget om Du använder ord så att din stackars "ömma moder" förstår vad Du menar!!!!

2007-12-08 @ 12:53:58
Postat av: Socrate

Det där BEROCCA Performance - är det endast för quinnor eller är det "unisex?" Både jag och "Hulda", dvs. frugan, känner oss av och till lite slitna av livets stretande så det kanske vore något för oss om det är så uppiggande som du påstår...Vi är inte ute efter "rallyrus" men lite mer ork kunde vara bra ibland.

SKÖN HELG önskar Socrate

2007-12-08 @ 15:28:54
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Jada

Berocca? vad är det?
Ha en bra lördagskväll!

2007-12-08 @ 19:40:51
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Borthy

Berocca är för vuxna unisex! Det är helt enkelt en daglig överdos med vitaminer och sådant... själv begriper jag inte varför man ska äta mångfalt mer än RDI av t ex C eftersom man bara kissar ut det men den goda Beroccan som är en sockerfri dyr brustablett har verkligen satt sprätt på den här kärringen! Den heter performance och jag håller med! Helt klart värt att testa för den som känner sig lite hösttrött! 90 tabletter för 145 kr på apoteket!

2007-12-08 @ 19:54:25
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0