Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Måndagsexemplar!

Vetekudde Axet i gruppen <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&artgrp=2000>Kroppsvård</a> / <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&artgrp=1146>Värmekuddar</a> hos Gymgrossisten.com (A1999808-1r)
I dag gav jag måndagsexemplaret ett ansikte, personifierade höstens livlösa mörker!
Vet egentligen inte hur det gick till för jag var i ganska fin form i morse, allt flöt fint med barnen och lämningar...

Det var sedan, när jag kom till omklädningsrummet på firman som det började kinka!
När jag var ombytt så stängde jag skåpet men sedan var jag tvungen att öppna det igen då jag hade glömt mobilen i jackfickan.

Det gick INTE att öppna skåpet mer än några cm då 2 enkronor ramlat ut från kläderna och lagt sig precis i springan där skåpsdörren skall löpa! Dörren gick inte att få upp! En vild brottningsmatch mellan mig och dörren utbröt och eftersom jag var ganska pigg vann jag slutligen!

Sen kan jag egentligen inte berätta så detaljerat om dagen men den fortsatte i samma anda för mig och verkade också smitta av sig på alla som kom i min närhet, vi gjorde tokiga saker precis hela dagen.
Tillslut tröttnade jag fullkommligt ur på mig själv och erkände i samma veva att jag var så förbaskat skittrött och spänd överallt.

Jag lyckades med mina sista krafter haffa Matass som förutom trädgårdsskötsel också hyser ett stort intresse för muskler i alla former, slappa, spända, otränade, stora, formade...ja, you name it men jag lyckades som sagt tvinga honom att gå lös med lite massage på mina nackmuskler och jag tror faktiskt att han var lite bestört hur illa åtgångna de verkligen var.
Tack Matass för att du räddade mig från att dö axelmuskeldöden och dessutom ordinerade vetepåse till kvällen.

För att verkligen ta reda på om jag levde deltog jag i en timmes Yoga efter arbetsdagens slut och naturligtvis somnade jag som en stock på de sista minutrarnas avslappning.

Direkt därifrån hem för att hämta barnen och åka till granncentrumet. Det blev middag på Mac Donalds och sedan fick vi höra äldsta grabben spela julkoncert med sin orkester på klarinetten.

Jo, jag köpte en vetekudde på Hemtex också och den ligger nu varm och gosig på mina axlar i skrivandets stund.

Härifrån skall jag raka vägen in i en stekhet dusch och sedan skall jag tvinga yngsta sonen att massera in något liniment på mina axlar, han är riktigt bra på rygg- och axelmassage trots sin späda ålder men han har tränat sedan mycket unga år på sina lekkamrater först på dagis och nu varje vecka på skolan!
Jag tror jag somnar före barnen i kväll!

Kommentarer
Postat av: Mötley Crue Annika

vilken härlig tomteluva *L* hoppas allt e bra! du måste kolla in min blivande sambo på min blogg (en katt) som jag får hem i vår nångång ...kram crue Annika

2007-12-10 @ 20:33:40
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: A

Åh, vad skönt med massage:) Som svar från min blogg: Det var för tio år sedan jag gick ner...Allt som allt ca. 60 kilo. Jag vägde 130 kilo. Så det är ok nu:) Tack sötaste du för att du tänker på mig.

2007-12-10 @ 20:43:10
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: tyska Anja

Säger själv, har du idag mindre saker upplevd, eftersom du var trött?? Väl inte... jag fick ingen massage och jag var pigg!!! :-) Ha det bra! Anja

2007-12-10 @ 21:11:23
Postat av: anncka

Hej min vän! Låter härligt med massage, jag skulle också behöva det, känner mej så spänd i nackmusklerna. Varit på badhuset idag , simmat några längder, suttit i bubblepoolen o bastat, det var härligt. Imorgon skall jag löneförhandla :) Det skall bli intressant. Ha det gott//Kram

2007-12-10 @ 21:20:48
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: anncka

Hej! Om du har tid vore det kul om du kunde fixa min blogg...*s*
Jag minns ju inte hur man gör...*fy skäms på mej*

2007-12-10 @ 21:29:14
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Mötley Crue Annika

hej vännen nä tyvärr e de inte kissen ja håller i som blir min sambo kissen på 3 kortet zimba blir min i vår de e äkta maine coon katter alla ..ja e inte så stor men kissen e enorm *L* ha en god natt kram Annika

2007-12-10 @ 22:32:20
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: maria

Vetekudden är min bästa kompis!!
Svar: Redan -2 kg! Men snart sätter vi igång och gymmar ordentligt.. Lite jul först bara :)

2007-12-10 @ 22:54:42
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Andreas

Ha en bra kväll!

Andreas

2007-12-11 @ 00:08:21
Postat av: Camilla

Usch, du låter verkligen utarbetad min vän! Kan du inte bara ägna en hel dag bara åt dig själv och strunta i städning och fixande?
Jag bara längtar till helgen, för då ska jag göra ingenting!
Kram och hoppas du sovit gott och får en kanonbra tisdag med massor av energi från yogan.
Jag känner mig riktigt oförskämt pigg i dag, med tanke på helgens bravader.

2007-12-11 @ 08:06:43
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: amonym

känner igen mig!!! Tror det är något i luften nu. Prejulsyndrom? Eller kanske jag-behöver-ljus-desperat-syndrom? Det känns som man bara måste ta fram pannbenet och ta i från tårna och köra på ..... det blir bättre snart.... väl?!
Gott med massage! Det har jag drillad mina barn i också=)

2007-12-11 @ 08:11:28
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: Pensionären.

Sån där "Vete-värme-luktagott-påse" Du blev rekommenderad ligger i vårat skafferi, nä ursäkta, uppe i bokhyllan i vårat TV-rum för det mesta oanvänd. "Kära Far" blev rekommenderad den av en av hans jobbarkompisar.Det är bara så besvärligt att masa sej ner till mikron när den ska värmas upp.Men när jag en gång provade den var det skönt för axlarna.

2007-12-11 @ 09:28:52
URL: http://widy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0