Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Merry Christmas! Gutes weihnachten!

image871
I would like to say a special Merry Christmas to my friends in the USA!
Welcome to my blog Paul and stor kram!

image872
Kram till dig också Mattias B om du tittar förbi, jag har sett att jag haft besök från din stat någon gång då och då när jag tittar på utrikesregistreringen!
image873
Monica, jag har ännu inte haft något Cuba-besök men jag hoppas att du har det härligt och bra där! God jul på dig!
image874
Minsann vet jag att jag har flera av mina tyska kollegor i sitt hemland just nu! Jag önskar er den bästa av jular med era familjer men kom snart tillbaks! Gutes weihnachten!

Kommentarer
Postat av: tyska Anja

Hej min älsklingssvenska!
Många hälsningar från Tyskland, det är verkligen skön att vara här!! Jag önskar dig också "Frohe Weihnachten" och hoppas att du har en jätte trevlig tid tillsammans med din familj! Kanske får du en massagekudde från jultomten??
Jag vet ännu inte, om jag kommer tillbaks... men jag tänker på dig! :-)
Kram, Anja

2007-12-23 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0