Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Mina grymma puppor!

227650-847
Jag är garanterat ensam om dessa puppor på Firman! Både hälrem och gelé i hälen, så fotriktigt!

Yngsta sonen trodde det var en godis som låg i skon men det är någon form av geléavlastning.
Han ville verkligen ha likadana, de är ju som kinder överraskning, två i ett, både krig och godis i ett!

Ja, snyggast kanse det inte är men allt klär ju som bekant en skönhet . De är coola och jag är inte längre en i mängden, jag skiljer ut mig!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är nog aldrig en i mängden Borthy!

2007-12-08 @ 00:49:15
Postat av: Junitjej

Vilka coola!!!

2007-12-08 @ 11:39:40
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Farmor

Pappa, var kan barnen köpa så fina skor för alla pengar!!!
Nä skämt åsido, jag mailade bilden på skorna till en sjukhusvän som undrade var man fick tag på dom?
//Farmor

2007-12-11 @ 08:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0