Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Slagit in och buntat ihop!

Sov en timme på förmiddagen, blev plötsligt jättesömnig.
Drömde roliga och glada drömmar så jag hade nog kunnat sova vidare halva dagen om jag inte bestämt mig för att jag hade saker att göra innan sönerna kom hem.

Jag har lyssnat på julmusik och slagit in alla klapparna.
Det är faktiskt riktigt roligt att göra om man inte gör det 20 minuter i 2 natten till julafton utan som nu, i riktigt god tid.
Tyvärr hittade jag bara en riktigt kass julskiva när jag skulle leta fram en ur gömmorna....får göra bättre ifrån mig där inom kort!

Här bjuds dock bara rikiga grejjor, så här skall tenorpipor ljuda!
 Jussi Björling " O helga natt"
Pavarotti "o holy night"

Kommentarer
Postat av: jada

Härligt att vara ute i så god tid!
Själv måste jag köpa julklapparna först...

2007-12-13 @ 16:05:27
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: anncka

Ingen fara min vän. Kram

2007-12-13 @ 16:41:08
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Pensionären

Tack vare dej har jag nu hittat min älsklingslåt på YouTube som jag inte stiftat bekanskap med tidigare. Jag sökte på Barcelona och Queen och träffade rätt på en gång. Jag är heeeeelt förstöööörd just nu! Jag ÄLSKAR den "biten" kommer att spela den varje gång jag sätter mej vid datorn.Måste bara sära på högtalarna så att ljudet kommer att spridas i rummet. Fick t.o.m. "Kära Far" hit till datorn också när jag spelade upp Jussis "O helga natt" en sång som han verkligen tycker om!
TACK, min dotter för att Du ledsagat oss in i "Tuben"

2007-12-13 @ 19:06:04
URL: http://widy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0