Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Somebody.

I kväll när jag stod och lagade Lasagne och smuttade på ett glas rödvin började jag tänka på vad det var länge sedan jag spelade gitarr och sjöng, bara så där i största alldaglighet.

Jag har ju inte direkt någon gåva men jag tycker om att sjunga och spela.
Det är på något sätt länge sedan jag gjorde mycket saker jag tycker om... Jag har mycket att ta upp framöver märker jag. Bloggen hjälper mig att se.
Här är en låt som jag tycker mycket om och som jag gillar att spela och sjunga. Rymmer så stark känsla.
Håll till godo, lyssna på den underbara texten i: Somebody!


Kommentarer
Postat av: Andreas

gör-go låt!

2007-12-08 @ 00:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0