Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jobbar 6 av 7 möjliga nätter denna vecka.

image558
Detta betyder ju att livet ligger i stort sett helt i träda! Familjen är inte hemma och jag bara sover och jobbar. Bryr mig inte speciellt om att städa eller vad man käkar, bara betar av. I går när jag vaknade stack jag ut och sprang en mil men det ska gudarna veta att det gick tungt, inga personliga tidrekord direkt!
I natt blev det pulverkantarellsoppa till mat. Vad ska man säga om det? Festligt värre! Nu är klockan snart 07.00 på morgonen och jag sitter här med kurrande mage och dreglar efter en stor pepparstek eller annat smarrigt! Ingen är ju hemma och ser mig när jag kommer hem nu...  jag kan ju knappast bli lagd i tvångströjja om jag steker en biff och smaskar i mig innan jag går och lägger mig??? Jag har faktiskt en bit utskuren biff hemma i kylen... men det tar ju sådan jäkla tid att göra något till? Pallar man att vänta på lite pommes frites? Just nu skulle jag kunna äta en hel Mammut känns det som! Hungrig och trött! Morgonvimsig! Må bilen hitta hem själv! Hoppas ni får en fin dag i dag. Må vädret vara bra till er!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Monika

Åk till MacD och ät frukost! Klart man måste äta ordentligt innan man ska sova.
Jag är uppe och dricker kaffe och äter ett par mackor.
Vaknade med min hosta och behövde upp en stund. Verkar dröja innan jag blir frisk.
Ska ställa om klockan med en halvtimme plus, gå upp åtta istället för halv. Ska på ett möte inför Broderskaps Förbundskongress som börjar på torsdag. Åker till Vetlanda redan på onsdag för jag har en gammal skolkamrat där.
Antar att du gjort dina nätter nu när jag kommer tebax? Jag har dessutom ingen tid på dagen
varken tisdag eller måndag så vi får väl umgås via nätet.
Kram!

2007-07-29 @ 07:04:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Pensionären.

God dag på dej och sov gott! Jag ringer en gång i timmen och hör efter om Du sover gott.Blir det bra?

2007-07-29 @ 07:08:08
Postat av: Gullefjun

Hoppas du får i dej nåt smarrigt.
Sov så gott å ha en bra dag/kväll.
Kramen

2007-07-29 @ 07:52:14
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: ejmis

6 nätter av 7 det skulle jag aldrig klara!!
När jag jobbar natt är det hela tiden en kamp för att inte äta nattetid, är hungrig hela tiden..

2007-07-29 @ 10:02:36
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Janne

Nu har jag kommit igång igen. Men jag måste gå kurs hos dig hur man lägger in bilder...............IGEN

2007-07-29 @ 11:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0