Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ni tror mig nog inte nu....


Pommesen står i ugnen och biffen väntar på att bli stekt inom kort. Jag har skurit tjocka skivor och har rullat kanterna i grovmalen svartpeppar. Till detta blir det grönpepparsås!
Klockan är 07.50 på morgonen!
Först försökte jag charma 2 jobbarkompisar att vi skulle åka till Mac Donalds och ha grisfest men de var inte alls ine på samma linje utan såg mer ut som om de tyckte jag borde medicinera och få tröjjan.
Nu sitter jag i varje fall här och väntar på maten.... Katten Zigge är nöjd för han fick också biff till frukost och han är verkligen inte fördömmande på något sätt vad klockan är när man äter kött!
Normalt brukar han mumsa kött under sidebordet vilken tid som helst på dygnet.
Oj vad jag känner mig kvinnlig efter dessa 2 morgoninlägg men jag är en kvinna med köttbehov!
Min blogg har haft många skepnader i natt. Jag är i testarfas. Ett tag hade min blogg massor av rosa Barbapappor som bakgrund men det kändes inte direkt som jag även om frottéBarbapappor är ganska gulliga. Nu tror jag det slutade med några rosor...
Hur tycker ni jag ska ha det? Vad är jag?
image559
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Mig själv!

Jo men shit vad gott det var! Riktigt fin biff var det lyckosamt nog! Nu mätt och belåten. Sova!

2007-07-29 @ 08:29:07
Postat av: crue Annika

godmorron :) jag tycker det var fint med rosorna!
jag vet inte hur de funkar de här me att man blivigt tagen jag använde då en av dom som tog mej *L* ha en bra dag

2007-07-29 @ 09:57:48
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Monika

Jag hade en period för ett par år sedan då jag alltid åt köttbullar och brunabönor efter nattpassen. Jag är alltid ruskigt hungrig när jag har jobbat.

2007-07-29 @ 09:58:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: ejmis

Jag tror du kommer att sova som en prinsessa efter den frukosten ;)

2007-07-29 @ 10:03:53
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: majjanw

Kom till mej innan jobbet idag så får du mat!! Om du vill/kan såklart.
Gick det inte att ändra min bild??
Suusa sött!

2007-07-29 @ 10:36:20
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Tobias Lindqvist

Verkligt ambitiöst att laga sådan mat direkt efter ett nattpass! Jag örde till de få som alltid hade med mig riktig mat att värma på nattskiften medan de flesta körde med macka, fil, yoghurt och liknande. Men på morgnarna var jag för trött för att laga mat, då var det yoghurt-time för min del. ;) Men får smatidigt erkänna att det lät otroligt gott med biff!! *avis*
Har haft en lugn och skön helg! Blev kycklinggryta och ett par öl framför TV:n igår kväll. :) Är inne i en fas med mycket exprementerande i köket och det blev gryta på kyckling, en massa grönsaker och créme fraishe! Ikcäll blir det grönsakspaj efter egen improvisationsförmåga...
Måste verkligen säga att det är kul att skrivas med dig med! Vi verkar ha en hel del gemensamt och mycket att prata om, något jag uppskattar mycket!!
Kram Tobias
Hoppas du fått sova något sånär idag!!

2007-07-29 @ 13:29:38
URL: http://www.tobiaslinduist.blogg.se
Postat av: Majjanw

1 mil- fan VAD DU ÄR DUKTIG!!
Jag har fixar kortet nu.

2007-07-29 @ 15:11:34
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0