Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Dagens stora behållning!

image266
Det var en bra dag på jobbet, fick utföra en ganska stor order och det känns lite kul när man får jobba på lite ibland  och i slutet av dagen kan lämna ifrån sig en väl utförd beställning! (Har faktiskt inte tänkt på något annant än ordern på hela dagen och det var ett tag sedan jag blev så "uppslukad" av arbetet!)
Dock ganska urpumpat när jag åkte från firman för att hämta ena sonen och möta den andra. Middag blev det på McDonalds (blä) tillsammans med en annan familj (trevligt!).
Direkt därifrån till stora sonens vårkonsert, alla barnen i musikskolan som spelar blåsinstrument skulle spela upp sina paradnummer. A och hans kompisar var jätteduktika men den allra största behållningen var minsta grabben som trots att han hade en egen stol satt i mitt knä och gosade frivilligt i en hel timme under konserten! Kan inte minnas när det hände senast? Helt underbart att få snufsa i nacken!
image268image267image269


Kommentarer
Postat av: majjanw

Jag utförde min egna beställda order idag. Blåste ut ett gammalt tvättföråd och gjorde om det till ett grovmotorikhjälpmedelcentral. Ge mej ett rum och jag blåser ut det på en kvart!

2007-05-28 @ 20:14:10
Postat av: Borthy

Jag har många rum som skulle behöva blåsas ut... Vad har du för grovmotorikhjälpmedel mån tro???

2007-05-28 @ 20:18:59
Postat av: majjanw

Dricka linser???
Var har den gamla hederliga GT tagit vägen?

2007-05-28 @ 21:20:39
Postat av: majjanw

Alltså, ett tvättrum på jobbet som jag gjorde om :)

2007-05-29 @ 05:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0