Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Seg idag..


Trots att det här bara är min possitiva ventil där jag ser allt possitivt måste jag ändå säga att jag är sliten  i dag, måste vila innan jag ska in på möte i stan! Orkar inte se det lilla idag, men okay då.....jag åt god sushi till lunch, hade trevliga arbetskamrater runt omkring mig och arbetet flöt på.
Inte illa för att vara en seg dag! Känner mig lite svullen... det kunde ju vara värre, kunde käna mig hemsk och ful också men det gjorde jag inte, bara svullen! Bensinpriset 11.89kr/liter.
Äh, vad f..n, ingert fel på dagen som sådan jag var bara lite seg och det kan man väl få vara? Återkommer.

Kommentarer
Postat av: majjanw

Skönt att höra, att fler känner sig lite låga idag. Jag är nämligen så seg och lite låg idag att jag raderade ett inlägg jag skrev på min blogg för att det var för deppigt.
Vi får hoppas att solen skiner imorgon... :)

2007-05-21 @ 17:33:45
Postat av: Borthy

Det är nog något i luften....

2007-05-21 @ 17:37:46
Postat av: majjanw

Svar på kommetar på min blogg- sympatier:
Du lagar världens bästa lasagne!
Du är världens bästa moder!
Du är världens bästa IVA sjuksköterska!
Du är världens bästa syster!!!!!!!!!
Du har schyyst inredningssmak!
Du sjunger bäst!
Du är en jäkel på att organisera och genomföra det du vill!
Du har långt fint hår.
Du klär dej snyggt!
Du är ett socialt geni!
En på jobbet som läst om dej( på din o min blogg)sa att du verkar väldigt trevlig!
Om folk visste hur mycket du ställer upp för andra!
Din Tzatsiki är jävligt god!
Du sjunger högt och bäst till U2!
Du är en jäkel på att pimpa bloggsidor ( det trodde vi inte för ett halvår sedan)!!!
Du är snäll!
Du säger sanningen!
Du äger världens finaste katt!
Säg till om jag ska fortsätta....

2007-05-21 @ 18:54:43
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Pensionären.

Gillar er ändå, mina tjejer, trots det sega! Kan man gilla sega gubbar kan man gilla sega tjejer! FNISS! Vad får jag allt ifrån?

2007-05-21 @ 19:31:04
Postat av: majjanw

Skrev ett långt inlägg. Vart tog det vägen??

2007-05-21 @ 19:37:11
Postat av: majjanw

Kolla in pingvinsekvensen i min blogg. Så känner vi oss kanske lite idag??? :)

2007-05-21 @ 19:52:49
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Borthy

Tack min kära syster! Kram

2007-05-21 @ 20:50:27
Postat av: Pensionären.

"majjanw" får till väldigt bra saker. Håller med i allt utom en sak......Jag kommer ihåg hur fin Du är i kort hår!

2007-05-22 @ 09:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0