Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Tror jag tappat instinkten....

image205 
I går kväll när jag kom hem från jobbet ( kvällspass) slog jag mig ned framför TVn för att varva ned lite innan jag skulle lägga mig, inte för att jag var stressad utan bara pigg. Jag reflekterade över att det var väldigt länge sedan jag tittade på TVn.
.... när jag skulle slå på den ( 2 fjärkontroller måste man manövrera för att hela alltet ska starta) så mindes jag inte hur man skulle göra! Jag hade glömt bort hur man startar Tvn! ....då kan man väl inte direkt säga att man slösar bort sitt liv framför TVn...jag får mina fyrkantiga ögon av datorn i stället!
För några dagar sedan bestämde syrran och jag att hon ska komma hem till oss i kväll och eventuellt grilla, dricka lite vin och pimpa hennes blogg..... det är bara det att jag kom sent igår kväll på att det ju är helgdag i dag trots att det är torsdag och att vi inte har något vin hemma och systemet är stängt! Fasen, jag har inte rätta överlevnadsinstinkten ! TVn och vin... jag har ingen koll!

Kommentarer
Postat av: Jada

Jag har alltid vin hemma....du skulle skickat hit syrran innan.
På tal om tv så har bloggande o jobbet kontroll över mitt liv nu o inte tvn....jag vet knappt heller hur man gör för att få på den, jag brukar fråga barnen.
Ha det!

2007-05-17 @ 22:11:35
Postat av: Nattkollega

Hallå där! Förlåt för att jag sa så DUMT i morse(17/5), mitt ordval var inte så konstruktivt, vad jag menade var ordflödet är bättre än för de flesta än oss andra dödliga.

2007-05-17 @ 22:37:36
Postat av: Cyberspunken

Oroa dig inte... du är inte ensam om att ha nollkoll på vissa saker... man kan inte ha fokus på allt hela tiden, vi e ju inga supermänniskor..¨man får vara lite förlåtande mot sig själv... bolaget har öppet i morgon igen bättre lycka då =)

2007-05-17 @ 22:44:28
Postat av: Monika

TV tittar jag nästan bara på hemma hos min särbo. Jag har druckit vin på Pizza Hut efter en kväll på bio med Nicholas Cage. Ja, han var med i filmen alltså. Annars hade det väl varit för bra.

2007-05-17 @ 23:22:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Borthy till Nattkollega!

Mycket välkommen till min blogg! Jo, jag blev lite ledsen men att du skrivit det du nu skrivit väger upp tusen fallt att jag blev glad!!!
Jo, jag har ganska mycket ord som är lätta att släppa ut! Min blogg har jag startat för att se små saker i vardagen och öva mig att se saker possitivt!

2007-05-18 @ 09:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0