Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Vänster fot är åtminstone klar...


Men tyvärr inte höger än. Kan ju säga det tog sin stund att komma in till levande/frisk kött/vävnad på vänster häl..... var lite inne på att gå lös med vår nyinköpta slipmaskin som vi har till renoveringen.
Efter hårt slip-slit är nu vänster häl len som en persika och jag känner mig alldeles låghalt!
Köpte ett nagellack i dag, mitt första på säkert 10 år! Ska prova det när jag slipat ned båda fötterna till 37:or.
image110 www.twomusic.blogg.se
I dag var Darr, min bästis i tidningen! Det var om nya skivan, att den släppts och i nästa vecka kommer recentionerna! Klicka på länken så kan ni läsa om TWO och skivan Much!
http://www.nwt.se/ArticlePages/200705/10/20070510153002_310/20070510153002_310.dbp.asp
Från deras blogg kan man sedan klicka sig vidare så man kan lyssna på 3 av skivans låtar och sedan JÄTTEGÄRNA skriva vad man tyckte om låtarna i en liten recention där till dem om man vill!

I morse vaknade jag med ont i halsen. Det  innebär att man inte ska ge sig ut och springa som jag hade tänkt - trist!
Det var faktiskt ingen större ide att städa heller efterom maken slipar och renoverar som bäst i hallen på nedervåningen, det är liksom att kasta pärlor för svinen just nu, bara att förtränga att det ser ut som katastrofdrabbat område hemma!
Jag hämtade minsta grabben mitt i lunchen för han hade en tandläkartid att hinna till. Han fick äta upp kyckling och ris i bilen men han skötte det bra! Jag passade efter tandis på att övertala honom till att klippa sig lite åtminstone! Detta resulterade i att frissan gjorde ett kanonjobb och klippte honom i en riktigt tuff lite flikig frisyr och hon lärde honom att fixa busigheten och tuffheten med vax! Sen bar det av mot H&M där vi köpte vax till honom och nagellack till mia tår! (Han har ögon för vad som är snyggt och vad han gillar och kan nog utveckla konsten att shoppa i framtiden).
På vägen hem åkte vi förbi skolan och hämtade hem en kompis till honom. Jag lyckades faktiskt sova en timme på em också.
image176
Sen åkte vi till Mrs W där stora grabben höll till och vi tittade på deras grannes kaninungar och Mrs W och jag skapade hennes blogg över en Latte!
www.mrsw.blogg.se
När det var klart stack jag och barnen till OBS! och panik-köpte gummistövlar till barnen till morgondagens hajk, deras hade nämligen krymt, troligen av regn!
På vägen hem blev det hämt-pizza! Bensinpriset på min Statoil: 11.49!

Kommentarer
Postat av: Majjanw

Jo, någonting helt annat. Kan du maila mej "Den bra bilden på studsmattan"? Hur gör jag för att klistra in bilder från mail till min blogg?

Lägg in bild på lillens frisyr i bloggen, skulle vara roligt att se. Tjao!

2007-05-12 @ 09:05:52
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: cyberspunken

Hohoho det där med barns gummistövlar som krymper och förvisso andra skor känner man igen... men stövlarna borde dom verkligen göra i bättre kvalité!! Lite regn borde dom ju tåla =) Lediga vardagar har jag väldigt sällan.. oftast jobbar jag måndag-fredag skiftande tider jobbar som coach för personer med neuropsykitriska funktionshinder på Frösunda =) Ha en nive helg du med... lycka till med renoveringen...

2007-05-12 @ 10:16:55
URL: http://cyberspunken.blogg.se
Postat av: Majjanw

Tack!!
Det är en ( jävla) bra konst att kunna maila fast man sover..Då har man nog suttit lite framför datorn i sina dar ( dessa bloggdar ). kram!

Jobbar du natt föresten?

2007-05-12 @ 14:14:00
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Majjanw

Ser att du tricksar med bakgrunden. Vad duktig du är!!!! Lär mej!!!!!

Jag vet att du är en hacker... Du vet både det ena och det andra du...

2007-05-12 @ 16:16:39
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Majjanw

Nu har jag oxå ändrat. Fast på den lätta vägen.
Med dessa ränder är det svårt att läsa dina komentarer.

2007-05-12 @ 16:26:13
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0