Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Naturen går och gömmer sig!

image826
Bladen är så bruna och tunga, så ovilliga till att sprudla av liv nu.
image827
Försöker ändå se det vackra....
image828
Kylan vill dränka ån som fortfarande lever, lägga locket på för vila.
image829
Här badar man och skrattar på sommaren. Här badade vi i går kväll efter bastun, lurade årstiden på ännu ett bad!
image830
Oj vad grått det är ute....
Tur att man känner sig på topp och levande, glad själv!
(Fast man kanske ser lite höstglåmig ut som naturen... av naturen...)
Jag vill fylla mina dagar med liv, inte livet med dagar!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Monika

Naturen ÄR vacker på hösten! Jag älskar höstens varma, mustiga färger då bladen går i gult, rött och brunt. När sedan löven fallit och de nakna grenarna klär sig i frost är det så oerhört fint. Finns det förresten något vackrare än snötyngda granar?!
Hoppas du haft en fin helg! Min har varit ok, skulle bara vilja ha lite mer tid. Kram!

2007-11-18 @ 17:02:16
Postat av: A

Jag drog med mig ungdomarna på jobb ut i skogen igår för att plocka löv....trodde jag. Mrn som du säger var de bara bruna och tunga. Vi skulle ju göra konst:) Men det blev en skön promenad i alla fall. Det ser ut som om du har haft en riktigt trevlig hajk:) Och du är ju jättesöt....Jag hade skrämt slag på ungarna med osminkat fejs;) Ha det bra. Kram

2007-11-18 @ 18:33:13
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: anncka

Naturen är härlig! Men, ni har ju ingen snö!?? Här har barnen mina åkt snowracer i pulkabacken...men tyvärr så är väl snön snart borta..:(
Jag mailar dej imorron! saknar dej min vän! Kram

2007-11-18 @ 20:24:08
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: ejmis

Härliga höstbilder! Jag kan riktigt känna höst-doften =)

2007-11-19 @ 18:52:51
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0