Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Varning: Äckligt med uppvärmda redda makaroner!

Jag hinner inte blogga idag tyvärr.
Ännu en trevlig dag på jobbet är nu över och jag kan bara meddela att redda makaroner inte funkar något vidare för uppvärmning dagen efter.
Blä! De som var så goda igår var bara en klump med oformlig massa till köttbullarna idag. Jag blev tvungen att trösta mig med en glass till efterrätt!

Nu ska jag ta en dusch och sedan åka hem till en jobbarkompis på mat, vin, snack och trevligt ikväll! Hoppas jag beter mig fint och att jag bara smuttar fint på vinet när vi sitter och tjejsnackar då det är tidig arbetsdag även i morgon.

Usch, så många tankar och saker far runt i min skalle just nu, det suger musten ur mig! Jag som hade så otroliga mängder energi i förra veckan verkar ha övertrasserat kontot utan att veta hur?
Efter episoden i helgen är jag så trött så trött.
Musklerna i axlar och rygg jobbar för högtryck men inneffektivt så nåt är i görningen, känner mig inte bra.

(Mamma, oroa dig inte, så farligt är det inte. Däremot behöver jag pappsens personnummer om jag ska kunna beställa tid till bilbesiktningen. kan du smsa det till mig?)

Kommentarer
Postat av: britten

Å ha det nu så jätteroligt i kväll och fyll på med glädje och skratt....skickar en styrke kram till dig..

2007-11-28 @ 16:02:18
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Tierra

Jooo... så har det nästan varit för mig också idag... och gensat får man dåligt samvete, del för man inte skrivit och dels för att man inte kommenterat... snacka om bloggberoende... men, men... det kommer väl bättre dagar med mer tid...

Ha det så kul i kväll !

Varma hälsningar, Tierra

2007-11-28 @ 16:27:13
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Pensionären.

Ang. bilbesiktningen tar vi detta genom mail.

2007-11-28 @ 17:16:14
URL: http://widy.blogg.se/
Postat av: EsKa

Hoppas du får en trevligare middag än uppvärmda makaroner.. ;-)

2007-11-28 @ 18:48:37
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: tyska Anja

Hej min älsklingssvenska!
Jag tänker, att det är helt normal, när man mår en dag inte så bra! Säkerligen längtar man efter tider, var man känner sig pigg, glad och stark, men det är oftas de dåliga perioder i livet, då man förstår, vem man är... I morgon är det kanske bättre och du är igen redo, att "lyfta världen" och flirta med vem som helst.. :-) Jaaaaa, jag vet, nu är jag igen för indiskret och du kan inte publicera min kommentar, men det bryr mig inte om... slutlingen skriver jag på dig och inte för dina bloggvänner.
Så.. antingen tänker du nu: "gamla besserwisser" eller du har ett litet leende i ditt ansikte... förhoppningsvis en av dina leende med vad du kan smälta ett isberg...
Hoppas du har haft en kul kväll!!! Kram, Anja

2007-11-28 @ 19:06:58
Postat av: Andreas

Tack för varningen.
När jag tänker efter har det nog aldrig blivit några stuvade makaroner över att ha i matlådan.
Det blir faktiskt aldrig några middagsrester här. Jag brukar tänka på att det man har lagat får man faktiskt äta upp :).

2007-11-28 @ 19:25:29
Postat av: Carin

Hoppas du får en trevlig kväll.
Skönt å koppla av med vänner när det e lite mycket.
Kram på dej.

2007-11-28 @ 19:42:39
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Monika

Övertrasserade energi- och sömnkonton är min specialité.
Vi ses kanske som hastigast imorgon. Jag jobbar från 15.00.
Nu är det bara två veckor kvar!!!! Om två veckor sitter jag i London och dricker öl så här dags.

2007-11-28 @ 21:01:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: A

Hoppas du haft en riktigt trevlig kväll....och bara smuttade;) Kram

2007-11-28 @ 22:33:51
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Socrate

Hööru - Du som inte hinner blogga idag - VAD VAR DET DU GJORDE NÄR DU SKREV DETTA INLÄGGET?


Hälsningar spydige Socrate

2007-11-29 @ 08:15:22
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Jeanette

Hej Borty!
Nuuuu skickar jag en hälsning att jag varit inne och läst! :-)
Det är kul att följa med i ditt liv ett par kvarter bort. Som jag tidigare sagt: du skriver jättebra och roligt - du verkar sååå energisk och får en massa gjort! Jag tycker du lyckas med ditt motto att se saker från den ljusa sidan och bara det att se de små sakerna, och glädjas över dem, här i livet! Och en stor eloge till dig att du tar tag i jobbiga bitar i livet och gör något åt det! Go girl!:-)
Kram J

2007-11-29 @ 10:08:42
Postat av: Borthy till alla!

Tack snälla ni för att ni skriver så fina personliga kommentarer till mig! Jag uppskattar det så mycket och blir så glad! Kram

2007-11-29 @ 13:01:30
Postat av: Socrate

...men nu kommenterade Du din egen blogg oxå???
Du hinner ju sånt som du inte hinner!!! WOW!
Men att kommentera sin egen eller andras blogg är väl inte att blogga så - du hade rätt - Du hann inte!

Spydige Socrate was here again

2007-11-30 @ 00:50:19
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0