Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Yoga gör underverk!


Jobbarförmiddag. Känns som jag jobbar jämt nuför tiden!
Behöver vara lite ledig nu, känner hur axlarna kryper uppåt och tålamodet nedåt! Oj vad possitiv man låter i dag då!
Jag är helt enkelt lite sliten och då är det som svårast att se allt i bara gjädje och poositivt! Klart som fasen det är kanonlätt när man är stark som en oxe och pigg, det är nu det är en utmaning när PMSen knackar på dörren och jobbvardag som suger must ur en.

Även om jag varit trött idag så har det varit en trevlig dag på jobbet. Inga problem att stiga upp i morse och jag lyssnade på Iron Maiden i bilen på väg till jobbet.
Jag hade bara fina order att få sköta på Firman och relativt snart var det lunch. jag slog en pling till X-chefen och hörde om han kunde luncha med mig vilket gick bra och vi sladdrade lite strunt och åt fisk under lunchhalvtimmen.


Klockan 15.00 var det time för den sedvanliga Yogan. Trots att kroppen skriker efter att bara softa kände jag att det kunde vara bra att varva ned genom att deltaga.
Kände mig som pånyttfödd efter Yogan som jag för övrigt avslutade med att falla i sömn under de sista minutrarnas avslappning.
Vaknade med ett stort leende på läpparna av att jag lät som och drömde att jag hade "slem i tracken" !

Efter Yogan nu, hemma och hämtar sönerna då det var Klarinettrepetition och orkester för stora grabben i granncentrumet.

Alldaglig måndag. Alldagligt innlägg från en ytterst alldaglig trött Borthy. Hoppas på mer blogg och nya krafter i morgon.
Känner mig dock mycket piggare nu till kvällen och stora vita snöflingor har börjat falla utanför fönsteret! YES!

Kommentarer
Postat av: maria

Yoga gör susen!
Snöflingor gör susen!
Ledig -dag -efter -jobbhelg gör susen!
Pms- sabbar det mesta!
:-/

2007-11-26 @ 17:07:17
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Monika

Har också haft en bra måndag. Trevligt att ses även om det verkar bli kort varje gång. Snart ska jag iväg till firman, troligen ska jag väl fortsätta med samma order som föregående natt. :)

2007-11-26 @ 18:22:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: britten

ja hoppas hoppas att det vita fina som faller inte förvandlas till vatten..

Låter spännande och skönt med Yoga själv ska jag börja med thai chi...
HA en trevlig kväll

2007-11-26 @ 18:55:54
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: EsKa

En
Snöflinga
Kanske
Aldrig gör vinter

2007-11-26 @ 19:31:20
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: Andreas

Kustklimatet gör sitt. Inga minusgrader eller nån snö här, men utanför jobbet var det inlandklimat idag. Svinkallt och snöflingor.

2007-11-26 @ 19:41:53
Postat av: britten

Du är inte den första som frågar du behöver inte alls känna dig dum..Que ayer que manana betyder ungefär " för idag och för i morgon "
Ja visst är det underbart med körsång tror jag får ta upp det igen
det gör nytta för både själ och kropp..

Ha det gott

2007-11-26 @ 21:24:39
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: amonym

När man har en såååån dag (motigt, segt och tålamodsprövande) så är fysisk aktivitet oslagbart tycker jag! Gärna något svettigt o aggressivt fast yoga funkar nog också. Och sen får man sortera in dagen under "sååååna dagar" imorgon kommer en ny och den blir säkert bättre!
kram kram

2007-11-27 @ 08:40:03
URL: http://amonym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0