Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En bra vardag med flyt! Del 1.

Ja, egentligen började det redan igår kväll.
Ungarna och jag tog en cyckelpromenad till videoaffären och hyde Sällskapsresan "SOS".
Vi köpte också med oss pizza hem och hämtade upp grannen som fortfarande inte fått hem sin fru från sjukhuset. Vi smaskade pizza och baranen storskrattade åt filmen som man själv sett åtskilliga gånger men för dem var det första!
227650-758
Sedan läste vi saga och stora grabben fick sig ett skratt åt ett gammalt skämt som även det föll i god jord!
Jag frågade honom lagom slött om han hade släkt i källaren när han precis skulle somna och han svarde Ja.
Då var jag ju tvungen att säga att han skulle släppa ut dem, släkten i källaren och han skrattade så han nästan ramlade ur sängen!
En sådan storskämtare man är!
Än så länge är det lätt att få dem att skratta!

När barnen hade somnat plockade jag fram allt inför morgondagen, var så där äkligt praktisk med gympapåsar och mellanmålsförberedelser...
Blev nog sittade en stund vid datorn också innan det var dax att tvångsknoppa!

Vaknade glad och pigg kl 06.00 och studsade ner i duschen. Väckte pojkarna 06.30 och allt flöt som på räls!
De studsade upp, kläderna åkte på och allt var förberett och jag lyckades faktiskt utan att stressa komma till jobbet 07.45 fastän jag sagt att jag inte skulle hinna dit förrän till 08.00!
Sedan hade jag en sådan otrolig tur att jag fick arbeta ihop med min absoluta favoritföretagsledare vilket gör att allt så tryggt och sakligt sköts på bästa sätt!

Hon hade en adept med sig som var mycket framåt och intresserad av även mitt arbete vilket var roligt och sporrande ( istället för de som knappt presenterar sig och ännu mindre verkar intresserade!)
Sedan var ju du där också Anncka! Mkt trevligt att prata och arbeta tillsammans med dig idag även om jag har svårt att träda tillbaka som jag ska! Fy på mig!

Bäst med förmiddagen idag: Hade sådant otroligt bra flyt med barnen på morgonen!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Underbart med flyt!! De höll sig väl ganska så flytande i filmen S.O.S också, väl?

2007-10-08 @ 20:55:38
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: maria

Hörde jag samma flyt vid sängdags över telefonen :) ?!
Go kväll!

2007-10-08 @ 20:58:15
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0