Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Guldet blev till sand...

...och snön till regn!



Har ont i huvudet, vet inte varför, brukar inte ha men det kanske härstammar från morgonens stress-attack!
Efter den har det kännts som blöda-näsblod-känsla hela dagen, antagligen riktigt högt blodtryck!
Usch vilken gnällkärring jag blev här då?

När jag kom hem från jobbet satte jag mig med min nyinköpta tidning Amelia och en stor kopp te.

Läste till dess jag fick för mig att trots att det var sena kvällen skulle jag "spela av" en skiva jag fått låna av min jättegulliga kollega M på jobbet.
Det var Paul Potts Skiva "One Chance"!

Sedan blev det en bloggrunda.

Nu dax att sova. Höststormen sliter i trädens grenar utanför fönstret! Den utlovade snön blev till regn men det kanske var lika bra det då jag racar runt på sommardäck!

Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu har du fått ett enormt mail. Vet inte hur du känner ang snön men den får gärna vänta lite till med att komma :)

2007-10-12 @ 01:16:07
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se/
Postat av: anncka

Hej min vän! Tackar för de fina orden. Jag måste säga att du är också en kanon tjej och en super handledare. Måste varit ödet av vi träffat varann, elelr vad tror du? Och dessutom lärt mej blogga, för utan dej hade jag ALDRIG börjat blogga, det är dessutom jättekul att blogga.

2007-10-12 @ 07:05:12
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig helg!

2007-10-12 @ 10:37:57
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0