Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Håll mitt hjärta.

Fick ordning på min uppgift i morse. Pust!
Städade sedan lite och drack en massa kaffe. Kaffe och en stress-attack, det är fina hälsosamma grejjer det att börja dagen med!

Det visade sig sedan att jag  fått ett mail som jag blev väldigt glad för och svarde på det.

Efter duschen beslutade jag mig för att försöka komma till ro lite, inte låta morgonstressen förfölja mig.

Spelade min skiva med väl utvalda "Godingar" riktigt högt och stod och tittade ut genom fönstret på den allt mer grånande himlen när några få små snöflingor sakta började dala mot marken.

Lyssnade med hela min själ involverad och berörd på "Håll mitt hjärta" en låt som jag älskar!

Åkte sedan på liten turné till återvinnings-stationen med kläder till myrorna och sedan till grannförortens centrum för att köpa vinterkläder till äldsta grabben.

Hoppade in på Mac Donalds och åt något, fråga mig inte vad för jag minns inte då jag under hela måltiden samtalade med min kompis E i telefonen och först efteråt förstod att jag ätit upp maten!
Åkte sedan till kvällspass på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kappan o nytt kort! o trosorna såklart..

2007-10-11 @ 20:39:01
Postat av: Pensionären .

Håller med ! Den låten är HELT UNDERBAR och han som sjunger är min idol sen länge! "Kära far" fattar ingen ting av det ;-))Spelar den nu och han skriker att jag ska dämpa för grannarna hör ju...och vaaad fanker gör det i så fall?

2007-10-11 @ 21:18:18
URL: http://widy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0