Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Hur kan det ansamlas så mycket?


Källaren och jag har varit ett idag.
Jag har rensat, sorterat, slängt och röjt, skrubbat och putsat men ändå bara kommit till hälften om ens det.

Tycker inte det var så länge sedan källaren fick sig en omgång?
Maken har rensat på tomten och åkt iväg med flera släp med sopor och utrensat skräp.

Jag kan inte fatta var allt kommer ifrån? Är det sopor jag inhandlar för lönen? Vem fasen är det som ställer tomma vinpavor i vår källare?

Var kommer alla ICA-kassar med pennor ifrån?
 ....Jo, jag vet, jag är skurken med pennorna, jag tar med från jobbet utan att tänka på det.
Har nu sorterat ut några hundra som funkar som jag ska stjäla tillbaka till firman, så som jag alltid brukar göra när det ansamlats ett gäng hos mig!

Jag ser aldrig att andra åker iväg med så mycket skräp som vi hela tiden? När gör folk det? Är det en hemlighet? Är det på nätterna? Så där som Mac Donalds håller på, får varor och slänger sopor på nätterna?
Nu struntar jag snart i städningen för idag.
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad duktig du är som har grejat så mycket!! Då får jag dåligt samvete!

2007-10-06 @ 17:13:47
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Mikaela

Men det är ju sånna "Bra att ha saker". Eller vad tror du? Sånt som man inte kan kasta utifall man kanske kommer att behöva dom senare i livet :P

2007-10-07 @ 19:19:53
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0