Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ljuva stämmor och Hejja Sverige!

Kvällen igår gick i Idols tecken.
Har inte sett det denna säsong men jag tycker de var riktigt bra nästan hela gänget! Nu ska jag följa det!

Jo, det blev fredagstacosen och lite rödvin också.
Hann med att läsa en del i en bok jag köpte igår också  "Att välja glädje"  av Kaj Pollak som verkar riktigt bra. Har fått tipset om den boken av Mikaela!

Nu är det lördag förmiddag och jag är inne i stan med min äldsta son A.
Hans skola Adolf Fredrik har öppet hus idag för att de som ska söka till nästa år ska få en inblick i hur lektioner fungerar där.
Första sånglektionen var jag med och lyssnade på vilket var som att höra änglar sjunga!
De är helt fantastiskt duktiga och inte en "sur" ton kommer över desas läppar!

Hur som helst blev vi föräldrar sedan utkörda så att fler skulle få plats att lyssna på lektionerna.
Nu väntar jag på att han ska bli klar med sina åtaganden och sedan ska han och jag gå på stan tillsammans fram till 14-tiden då invigningscermonin på hans skola börjar, den har ju under det senaste året helt byggts om och renoverats!

I kväll är det fotboll som gäller för mig! Hejja Sverige!

Nu ska jag ut i Stockholmsvimmlet i det klara vackra kalla vädret!

Kommentarer
Postat av: majjanw

Vadåå?? Fotboll?? Sverige?? Hälsa grabben!

2007-10-13 @ 12:32:38
URL: http://majjanw.bloogg.se
Postat av: Carin

Jo, de flesta i Idol är skitbra men ingen slår Christoffer och Daniel :)

Låter som en mysig dag med sonen :)
Ha en jätte bra helg.
Kram

2007-10-13 @ 13:02:41
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Camilla

Tjena! Jag kikade också på Idol i går för första gången denna säsong och tyckte att de var riktigt braaa de flesta! Ska också följa det nu har jag bestämt. :)
Hoppas att ni får en mysig lördag. Själv ska vi ta med svärmor och svärfar på middag på eftermiddagen.
Kram, kram!

2007-10-13 @ 13:55:59
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Bim

Den boken ska jag nog också ta och köpa...

2007-10-13 @ 14:23:47
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Andreas

Kolla lite på fotbollen åt mig också. Jag har inte tillgång till rätt kanal(har inga kanaler än). Andreas

2007-10-13 @ 17:57:27
Postat av: maria

Tack för inbjudan, men jag tar en bloggkväll o kryper tidigt ner i bädden ikväll. Ett varmt lavendelbad ska jag också " hinna" med.
Kram.

2007-10-13 @ 17:58:05
Postat av: Salme

Skulle också vilja höra dom änglarna sjunga. Visst är alla i Idol jätteduktiga i år, blir spännande och se vem som vinner till slut. Ha en riktigt fin helg

2007-10-13 @ 19:27:27
URL: http://salmeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0