Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Melena har telefon på linje 3!



Melena
har telefon på linje tre! Och så upprepades det högt och tydligt ett par gånger i varuhusets högtalare!

Hu! Dessa ord hörde jag med klar tydlighet när jag handlade på Hennes & Maurits idag!
Stackars stackars kvinna!
Vem vill tala med en Melena?
Det är sällan jag tänker på namns betydelse men den här tjejen bör presentera sig med sitt andranamn om hon ska till att gå på träff med en doktor!


Största sonen och jag hade en riktigt trevlig dag på stan och han till och med sade att han ville göra det fler gånger vilket ju gör en mor med bara söner riktigt lycklig!
Jag utmanade inte ödet för mycket utan lät honom kolla kul grejjor på Butriks medan jag råkade kolla lite kläder till mig under tiden.

Jag köpte en klänning till mig på Indiska. (Bilden ovan, fast jag tycker den var betydligt snyggare i verkligheten med mycket broderade pärlor, jag kommer se ut som direktinport från orientaliskt land!).

Nu blir det fotboll, på med nätbrynjan och knäcka ett par folköl...nä jag skojjar bara, men hejja det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Huuu, den var hemsk...

2007-10-13 @ 19:10:38
Postat av: Pensionären .

Mycket läcker denna klänning oxo! Du gör rätt i som köper läckra kläder nu sen plötsligt (inte säkert) så händer nåt med klänningarna! Jag vet ej vad.....

2007-10-13 @ 19:32:07
Postat av: Monika

Jag tror det är den klänningen jag tänkt prova men inte hunnit ännu.
Vad kan vara värre att heta än Melena? Rigmor kanske?

2007-10-13 @ 21:13:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Camilla

Tack för goa ord i min blogg! ♥ Jösses vad du handlar klänningar, en i veckan ungefär... ? :)
Stackars krake att hela melena... då skulle jag döpa om mig.
Hi hi... vi har en rätt rolig grej på jobbet som jag kom på nu... Vi hade en vikarie förra sommaren som var rätt ny och hon skrev i en journal "Konsulterar bakjour Per Rectum"... i stället för "Konsulterar bakjour Per Ekström". Det skrattar vi åt än i dag ibland... =) Men tjejen bjöd på sin tabbe själv, så hon unnar oss lite goda skratt. Hi hi... BAKjour per rectum... jag dööör! :)
Kramar!

2007-10-13 @ 22:10:34
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Andreas

Hoppas att hon är, och förblir, lyckligt ovetande. Men tänk på hennes föräldrar. Visste de? Och i så fall, vad heter hennes syskon? Jag vill nog inte veta.

2007-10-13 @ 22:55:59
URL: http://a5,blogg.se
Postat av: Monika

Förslag på syskonnamn: Carina, Scarlatina, Rubella och som sagt Rigmor. :)
Andreas har rätt, vi vill nig inte veta.

2007-10-14 @ 09:50:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0