Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Pankaksos i arla morgonstund!

image773
Lilla grabben har utflykt idag och då behösvs matsäck!
Pannkakor är den absolut populäraste utflyktsmaten bland barnen har jag förstått genom åren. Står nu och steker ett gäng till honom att ha med sig! Alla föräldrar vet hur det känns att steka pannkakor på udda tider, ett konstigt fenomen, det kan till och med vara mitt i nätterna när man kommer på matsäcken!

Har för avsikt att sedan åka någonstans där jag kan få tag i Kents nya skiva!
Var en sväng till Kungens kurva i går kväll men där hittade jag inte någon skivaffär alls konstigt nog och inte heller stövlarna från din sko som jag lovat köpa åt min kollega L som inte har den affären i sina hemtrakter!
Jag tar en ny sväng på jakt idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tankade på Statoil i mina hemtrakter imorse (11.09 kr/L), såg Kent skiva där för endast 149 kr!
Måste oxå köpa den, blir nog Staoil igen i helgen...
Ha en bra dag!

2007-10-19 @ 08:05:56
Postat av: Pensionären .

Generationsmotsättningar: Nämn inte Kent så Kära Far hör ;-))
Vi var också i Kungens Kurva igår och köpte fåtölj men det vet Du väl redan enär Du är väldigt snabb att läsa mail.( FNISS)

2007-10-19 @ 08:22:14
Postat av: Jada

Oj, då såg att jag missat skriva vem ja var!
Det var jag som tankade imorse...

2007-10-19 @ 10:13:54
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: majjanw

Svar: Maila de bilder som du vill att jag ska ordna. Beskriv hur du vill ha dem , så mejlar jag dem och frågar om de är ok. Ha en trevlig helg!

2007-10-19 @ 10:26:39
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Camilla

Ha en trevlig helg med herr Berg i öronen... ♫♪♪
Kramar!

2007-10-19 @ 10:30:34
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Svar från min blogg:
Tjena! Är du ute och shoppar och jag sitter här i mysdress och täppt, röd näsa. Orättvist!!!
Hoppas att du får tag på kentskivan. :) Jag lyssnar på den nuuu... ♪♪♫ Noter och hjärtan får du om du kombinerar "alt" med siffror och bokstäver på numeriska tangentbordet. T ex "alt" och "3" för ett hjärta ♥
Ja, han hette nog Boll... hi hi...
Det kanske inte stämmer alls med eran riktiga yoga. Man skulle fokusera på någon punkt mellan ögonen och det var lite meditation och sånt. Jag hade fullt sjå att tänka på rörelserna och andningen, så hjärnan blev nog totalt utmattad och jag sov bättre p g a det. :) Nej, men jag kände mig skönt trött efteråt faktiskt.
Kram på dig!

2007-10-19 @ 11:42:05
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Monika

Den finns på Coop Forum i Fittja. Jag såg den när jag var där och köpte den nya med Eric Clapton, den där samlingsboxen med 2 CD med gamla goa Clapton-låtar. Så nu dånar I shot the sherif i mitt hem. :)

2007-10-19 @ 13:34:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0