Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

11:e September.

image684
De lyckades. Obehaget sitter kvar i oss. Inte bara det att det var riktigt hemsk det som de gjorde mot världen då för 6 år sedan, de lyckades också att få oss att känna oss osäkra och otrygga för framtiden!

Jag tror alla känt av det i dag, om än bara så lite så satte man upp sin skyddsmur en aning för ut i fall att , när man slog på nyheterna så skulle det inte komma som en chock att några plan sprängts.....
Åtminstone så känner jag så...man är inte helt säker....

För 4 år sedan mördades Anna Lindh 11:e september.
image685
 11:e September är en sorgens och våldets dag. Så hemskt och så onödigt. Man minns vad man gjorde dessa 2 dagar. Eller hur?
Jag jobbade natt och fick veta av en pappa på dagis när jag skulle hämta barnen om flygplanen. Minns sedan att jag var som obehagligt klistrad vid TVn den kvällen.
När Anna blev mördad jobbade jag också natt. Jag kanske väljer omedvetet att jobba natt 11/9 för att sova bort den dagen?Jag skulle i varje fall inte ge mig upp i luften....
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Lisa

å idag kraschade 2 helikoptrar...

2007-09-11 @ 23:09:15
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Monika

Jo, jag minns också precis vad jag gjorde.

2007-09-12 @ 02:46:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0