Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Anja, några ord till dig!

image707
Hej Anja!
Tack för din kommentar nu i kväll! Jag tyckte den var lite för privat att lägga ut så jag kunde svara på den under kommentarer men jag ville ju visa dej att jag läst den så klart! För att du skulle hitta fick det bli ett privat litet inlägg till dig! Vi fortsätter ha kontakten, alla vägar öppna och så fort du flyttat dit du ska så blir det en fika, eller hur?
Om du skriver lite privata grejjer i bloggen som jag eller du inte vill publicera så svarar jag dig under kommentarer i det inlägget du skrev kommentaren fortsättningsvis så att du hittar tillbaka och det gäller förresten er alla! Kram

Kommentarer
Postat av: Monika

Jag passar på att skicka en hälsning till Anja här.

2007-09-20 @ 03:14:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Anja

Tack;-) blev ju alldeles blödig...hmm.
Självklart ska vi ses så fort jag landat i söderort...ska bli himla roligt faktiskt.. undrar mycket hur du har det?
Tycker mig se att du går i rätt riktning- du är en superwoman!!!!
kram
ps. har samma mobnr;-)

2007-09-20 @ 15:00:25
Postat av: Borthy till Anja

Jag tycker du läser väldigt bra och har helt rätt!
Om du minns B1 och B2? B1 hälsar väldigt mycket till dig i natt och du kan via min blogg skicka hälsningar till flera på jobbet när du vill! Jag återkommer. Nu vaknat efter nattjobb och ska på föräldramöte. Kram, vi saknar dig men nu vet vi vi har dig med här!

2007-09-20 @ 15:04:55
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Anja

Ingen överdrift när jag säger att jag saknar er alla.... pratar fortfarande om "vi i lag syd" , kanske inte helt politiskt korrekt när man arbetar på Nord;-).
Snart klar med inskolningen och det känns skönt för jag är rätt trött på att vara ny igen...Men det är kul med nya arbetsplatsen och kommer att bli ännu roligare när jag kan mer.
De är hur rara som helst där så jag känner mig väl omhändertagen iaf:-)
kram, vi ses snart

2007-09-21 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0