Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Den sista måltiden!

image651Det lät väl dramatiskt och bra?
Det blev varma mackor med kantareller och ett glas vin i går kväll!
En väninna som skulle gå på kurs här i huvudstaden några dagar anlände igår kväll för att sova kvar. Blev tjejsnack när familjen somnat!

Det var dock inte det som jag skulle skriva om nu hade jag tänkt även om jag väldigt gärna pratar bort dagens ämne!
image652
I dag börjar nya livet, nu är det slut på mitt sätt att leva ohälsosamt, i dag inleds hälsoattacken tillsammans med Pappa B bloggledes!
I min värld brukar kickstart med GI-föda vara att föredra, att jag tar bort alla kolhydrater och sedan så småningom plockar in långsamma kolhydrater igen!
Jag känner mig bara alldeles för fluffig nu för att vara ur-läcker och då är det bara att köra!
image653
Som synd är så har jag förkylning på ingång med ont i halsen så det kan inte bli tal om att springa nu på några dagar, får göra stillsam motion!
Nu är det arbetsvecka igen och den här veckan gäller dagtid. Vilket hattande, inte underligt att man tycker det är lite oregelbundet med sömnen!
image654
En sak till som hänt idag är att vi alla bytt arbetskläder på firman!
Vi har fått byta från en mörk färg till en nu riktigt ljus! Man känner inte igen varandra och alla går och flinar lite då vi nog tycker vi ser lite fåniga ut...
Men allt klär ju en skönhet!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Hej! :) Det lät inspirerande med nyttig mat, hoppas inspirationen håller i sig... lääänge!
Själv har jag äntligen kommit igång med motionerande igen, efter en lång tids slöhet. Känns bra! Ska försöka styrketräna i kväll efter jobbet och i morgon blir det powerwalking med pappa igen. =)
Trist med förkylning. Krya på dig!

2007-09-03 @ 10:56:31
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Kjellinskan

Svar från min blogg:
Ja, jag har nästan förstått det också. =) Men jag jobbar aldrig natt här hos mig... jobbar som läkarsekr/samordnare för sekreterarna på min mottagning.
Jättefina, svartvita bilder från Venedig!!! Det är ju så otroligt vackert där. Första gången blev jag inte lika förtjust som jag blev andra gången (nu i somras), beroende på att det var mycket mer folk och trängsel första gången vi var där.

2007-09-03 @ 12:32:35
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: A

Hej. Lycka till nu med nyttigheterna:) Låter lite kul det där med nya kläder och att gå och flina åt varandra:) Hoppas du får en fin dag.

2007-09-03 @ 14:36:51
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Blue

Tack för titten hos mig..
Ja just nu är det lite si och så med min hälsa...

2007-09-03 @ 14:43:16
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Junitjej

Svar till Borthy: Som tur var, så regnade det bara imorse. Vid lunch sken solen. SKÖNT!!!
Om du kör GI-metoden, då äter du t.ex. inte potatis, eller hur?

2007-09-03 @ 15:26:36
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: ejmis

Jag kör igång den 10/9 tillsammans med Åsa.S

2007-09-03 @ 19:41:14
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0