Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Går omkring i morgonrock!

Har ju jobbat natt och "gått av" i morse.
227650-743
Har druckit mitt morgonkaffe nyss, tagit emot barnen som kommit hem från skolan och känner mig allmänt soft och avslappnad!
Pratade riktigt länge med en vänninna i telefonen och vi kom fram till att vi mådde riktigt bra idag och var glada!

Har bestämt att kvällen skall vara riktigt slapp, vi har inga måsten idag och inga aktiviteter.
Jo, jag har lagt i en tvätt och hängt en annan men det var i förbifarten! Och middag ska man naturligtvis laga men utöver det!

Tänkte hoppa in i duschen snart och sedan unna mig lite "ta-hand-om-mig-själv-tid" med en hårkur och en ansiktsmask.
Kanske fila fötterna, smörja in och lacka om tånaglarna och sätta pärlor på dem...även om de inte syns så här i höstmörkret så vet åtminstone jag om att jag har fina tånaglar!

Kvällen tänkte jag sitta utslagen i soffan med barnen till dess de skall gå ock lägga sig, efter Idol och sedan hoppas jag att det är några riktigt tjejiga program på burken som jag kan sitta och vältra mig i då maken inte är hemma och vill kolla på annat, typ sporten!
Ska tända ljus och göra höstkvällsmys!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är viktigt att ha sånna där dagar när man bara rår om sig själv. Man borde ha sånna oftare!

2007-09-26 @ 18:40:09
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se/
Postat av: Pensionären.

"Sitta utslagen i soffan" ? Trodde att Du skulle jobba inatt. Fadern var hos dej i eftermiddags med kartong och annat. Du sov? Han vågade inte knacka på.

2007-09-26 @ 19:04:52
URL: http://widy.blogg.se/
Postat av: Borthy till Pensionären

Ska ge mig ut i trädgården i mörkret och leta. Undrar var han ställt? Visste inte han var här idag! Sov.

2007-09-26 @ 19:30:59
Postat av: Kjellinskan

Det låter som en riktigt mysig, lat hemmakväll. Kollade ni på Heroes? Den serien har verkligen kommit i gång nu och den är klart sevärd. :)
Kram!

2007-09-26 @ 22:13:59
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Monika

Låter skönt! Kanske ses vi imorgon kväll. Funderar på att komma med en stund och äta före jobbet.

2007-09-26 @ 23:44:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0