Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

God morgon Lördag!

Äldsta sonen kom inte hem igår utan stannade hos sin nya kompis från skolan. Yngsta grabben ringde mig också på eftermiddagen och frågade om han fick leka med  en kompis fram till 18-tiden.
227650-721227650-720
Det här gav mig 2 timmar av oplanerad egentid i ett centrum! Mumma mumma, sådant är trevligt.
Köpte ingenting mer än maten och vinet, jo lite ansiktsmasker för att de såg roliga ut på Hennes och Maurits.

Vi sammantrålade sedan hemma över Nachos.
Tyvärr så väger inte min röst så högt när vi skulle bestämma vad vi skullle se på TVn så killarna åkte till videobutiken när jag tog en powernap i soffan och kom hem med en film om Superman.
227650-717227650-716
Jag läste text i 2 timmar för yngsta grabben eftersom han inte hinner läsa den.
Detta höll mig vaken men de övriga familjemedlemmarna blev trötta efter detta och gick upp och lade sig.
Jag blev sittande framför Tvn några timmar till och tittade bland annat på filmen Klassfesten med Björn Kjellman. Har sett den några gånger och tycker inte det är någon höjdar-rulle direkt, extremt överdrivna karaktärer.
Man känner ju igen sina klasskompisar ändå utan att de behöver vara för mycket.

Jag var på återträff från 9:an färra hösten. Det var verkligen trevligt att träffa de som kom och det som skilde verkligheten från filmen var att på de som innehade rollerna i verkligheten hade karaktärerna tonats ned vilket inte stämde i filmen där de i stället byggts på för mycket tycker jag.
På vår klassträff var det jättetrevligt prat och dans och vi slapp roliga timmen! Folk man aldrig pratade med eller kom nära då fick man ett helt annat möte med nu som vuxna.

Nu är det frukost som gäller sedan ska jag försöka dra igång operation tvätta köksfönster och lite större sådana projekt!

Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Tjena tjejen! Oj, vad hurtig du är. Skulle också behöva tvätta fönstren här - men först ska jag sätta mig i solen och läsa ut min bok. :)
Kram på dig och ha en skön lördag! :)

2007-09-22 @ 11:13:20
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: maria

Ha en toppenhelg!
Denna helg ska jag ta hand om mej själv( hårinpackning, ansiktsmask, långa bad) Härligt. Och pyssla med ditten o datten, tvätta, städa.
kram

2007-09-22 @ 11:21:52
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Anonym

.

2007-09-23 @ 19:37:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14668
Postat av: Borthy till Anonym

Din kommentar verkar tyvärr kommit bort :-( men tack för ditt besök hos mig :-) !

2007-09-24 @ 07:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0