Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag får bara kaffe jag!

Kanelbullen får man snällt hoppa över men visst ser den god ut?

(Ja, ni på jobbet ser inte det men min blogg ser just nu ut som ett härligt fik men massor av kaffe och kanelbullar! På jobbets datorer uppgraderas aldrig våra bloggar. Någon som vet hur det går till?)
image682
Sov till halv fem som en klubbad säl....fasen vad äckligt, så brukar man ju säga men när man ser det i skrift så här blev det jäkligt makabert! Hur som helst, bra sömn kort och gott och sälen mår fint!

Dagen har varit ytterst lugn. Vände mig säkert några gånger fram och tillbaka i sängen för jag verkar inte ådragit mig några trycksår...mer är det nog allt som hänt i dag!
Hoppas er dag varit riktigt fin!
image683
Nu laga mat till mina killar och sen ta en dusch och när det mörknar ska man tillbaka till jobbet!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken härlig bakgrund du har skaffat!! Nu blev jag allt sugen på nybakta kanelbullar!
Du tillhör en av mina bloggvänner! Din blogg är en av de jag MÅSTE besöka varje dag!
Ha en trevlig kväll!

2007-09-11 @ 18:40:15
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Kjellinskan

Å, vad duktig du är som jobbar natt... det skulle jag aldrig orka, jag är så himla kvällstrött. Gäsp!
Kraaam!

2007-09-11 @ 19:29:27
URL: http://kjellinskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0