Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kaffe och kodmall!

Tog morgonkaffet med mig till datorn och satte mig för att skapa en liten hjälp till den som vill testa förstora sin profilbild. Har provat den på Pappab, Mikaela, mamma + att Majjanw fått den men hon kan redan!
Nu ska vi se om de får till det!
Sen ringde min vänninna och vi satt och sladdrade i nära på en timme!
Hu, det går utför med min städningsmoral! Nu ska jag städa lite så är det bara! Återkommer till bloggen lite senare! Trevlig lunch på er, här blir det nog inte festligare än en omelett!


Kommentarer
Postat av: Kjellinskan

Du låter helt normal... det är ju mycket trevligare att prata i telefon än att städa! :)
Kram, kram!

2007-09-19 @ 08:46:57
URL: http://kjellinskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0