Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Matprat med mat-ass!


Jo då! Det går riktigt fint med hälsokosten men det blir en hel del mat-prat-dregel från min sida!
Igår innan lunch arbetade jag med Mat-ass som nu är tillbaka hos oss igen!
Vi var så förbaskat hungriga så vi drömde oss i väg till mat, till t ex en stadig hotellfrukost med härliga frukter, massor av bacon, prinskorvar, ägg marmeladsmörgåsar...ja, ni vet ju, man kan äta i timmar!
Hur som helst, han har lovat ett nytt inlägg inom kort som han knåpar på.

image669
Slog som hastigast upp Aftonbladet nyss och såg att Pavarotti tråkigt nog kastast in handuken. Som verklig tur är har världen fått en ny världsstjärna och tenor den senaste tiden. Jag är stum när jag lyssnar på Paul Pott. Om ni inte lyssnat så gör det, kan gott och väl mätas med Jussi! Jag får stå-päls!
image670
Nu bär det av på lunch i matsalen med några kollegor!
Efter lunch ska jag följa min nu för tiden väldigt långa navelsträng och leta mig in till stan till min äldsta son för att gå på kvartsamtal i skolan!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: majjanw

Fortsatt trevlig dag!
Själv är jag ledig idag ( jobbar helgen) och jag sitter än i pyamasen. ( Återhämtning pågår )

2007-09-06 @ 12:01:03
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Kjellinskan

Tjena! Ja, jag såg att Pavarotti lämnat oss. :( Hoppas det gick bra på kvartsamtalet. Nu ska jag ta en gräsklipparrunda och försöka snygga till det på tomten lite. :)
Kram, kram!

2007-09-06 @ 17:46:50
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: mor

haha, min nu för tiden väldigt långa navelsträng. Vad gulligt det lät. Precis så är det ju! Och kommer alltid att vara!!

2007-09-06 @ 18:31:43
Postat av: ejmis

Jag grät när jag såg och hörde Paul Pott första gången, otrolig röst!

2007-09-06 @ 19:34:36
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pensionären.

Dom där kvartarna kunde bli väldigt långa, minns jag.Bara en KVART! Det är ju blaha blahaaaa......

2007-09-06 @ 20:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0