Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Nä....jag kan nog inte softa....

Det har redan gått åt pipsvängen! Jag tror jag måste vara rädd för mitt eget eminenta sällskap!

När jag hade lämnat minsta grabben i morse kl 08.00 i skolan tog jag direkt därifrån en timmes promenad i duggregnet.
Gick sakta, är så förkyld, tung i kroppen. Det var skönt. Direkt väcktes tankar att jag ju har så mycket tid att träffa kompisar som är hemma idag och kanske fika och prata lite, helt enkelt kvalitetstid med vänner! Fick också en impuls att jag nog hinner till IKEA!
Sagt och gjort, jag drog i väg ett sms till en vännina B, och hon ville väldigt gärna fika! Vi ska mötas i vårt centrum och gagga lite under tidiga lunchtimmen.
227650-675
När jag hade promenerat klart åt jag GI-frukost bestående av stekta ägg, bacon, tomat och färska champignioner stekta i vitlökspeppar.
Tänkte sätta klockan på ringning och sova en tim men då fick jag ett sms av en annan väninna E, som ville fika! Japp, det vill jag med och se hennes nya hus!
....men då har jag verkligen inte tid att sova, jag har ju lust att maila och blogga lite också och duscha och....jag var ute och tittade till fönstren men det började regna så de får vänta!

Det där med softa i yllekofta är nog inte riktigt min grej.... men  igår kväll var det nära!

När familjen somnat satt jag ensam vid TVn och såg en norsk film på TV 1000 Nordic  "Marias män" tror jag den hette och det var lite lugnt och stillsamt av mig!

Sedan när kl var 22.30 dundrade maken ned för trappen och undrade upprört vad jag gjorde uppe mitt i natten?
Mitt i natten? Men han var nog aningen förvirrad, 22.30 anses väl inte överdrivet sent?
Han somnade om direkt och jag tänkte att det är väl lika bra jag knoppade också så man skulle börja nya veckan pigg!

Kommentarer
Postat av: Borthy till Monika!

Jag vill verkligen ta 80 p i din skola! I dag tänkte jag faktiskt så som du tänkte, att du ville ha aktiv vila...med kvalitetstid med vänner...ja du minns vad du sade....man mår ju bra av fina vänner!
Jobbar du natt?

2007-09-10 @ 10:36:17
Postat av: Pensionären.

VAD VAR DET JAG SAAAAA? Du softa!? FNISS!

2007-09-10 @ 10:42:23
Postat av: majjanw

Softkoftan åker på ikväll. för min del.
Ha det gott!

2007-09-10 @ 10:47:14
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Kjellinskan

Hej tvillingsjäl! :) Gissa vart jag har varit i dag... IKEA... :) Vid 10 stack jag hemifrån och hann runt på IKEA (shoppade svart New York-tavla till hallen), till Din sko och shoppade (vad jag antar) är dina skor. Jättefina, svarta för 480:- med lite grövre sula och ganska varma. Ååå, nöjd! Sedan till Owes säljlager (kul ställe utanför Valbo) och shoppade soffkudde med stjärnor på. Bilder kommer säkerligen i bloggen framöver.
Hade tänkt styrketräna nu innan jag börjar jobba om 1 timme - men nej, det orkar jag inte. Satt mig här i stället och äter mat framför bloggen.
Hittade ni något skoj på IKEA? :)
Kram!

2007-09-10 @ 11:43:47
URL: http://kjellinskan.blogspot.com
Postat av: Jada

jag visste det! Du kan inte bara softa...men du är bra på mycket annat!

2007-09-10 @ 12:42:33
Postat av: Gullefjun

Jag har absolut inget problem med att softa.
Det är ju så härligt att påklädd
i mysbrallor och en go tröja få slänga upp fötterna på bordet å greppa fjärren.
Ha en bra måndag.
Kram

2007-09-10 @ 14:20:07
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0