Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

PT för min självbild.

image700
Jag har nyss varit hos min PT för min själ och självbild.
Jag har fått den stora möjligheten att lära mig mer om mig själv och varför jag blivit den jag är med hjälp av en proffesionell vägledare, en personlig coach!
Han vägleder mig på ett varsamt sätt att våga se mig själv i så många andra infallsvinklar som jag inte tidigare ens funderat på fanns!
Jag är så otroligt tacksam för att få ha den här möjligheten även om det är både jobbigt och skrämmande att se sig själv med nya ögon men det är så nyttigt och egentligen livsnödvändigt!
Egentligen borde alla få och ta den möjligheten hur bra man än mår, som personlig utveckling!

Jag känner mig olika varje gång jag ska gå dit, i bland är jag nervös, i bland rädd, i bland stark. Sen går timmen där så otroligt fort och jag är helt utmattad efteråt men mycket tydligare i mitt jag och starkare i mina tankar!

Varför berättar jag det här? Kanske för att ta udden av att jag bara är en lättsam skit som inte tänker så mycket. Hmmmm...det stämmer nog inte tyvärr, jag tänker som fasen mellan varven trots en kanske lättsam fasad!
Men det är väl så med oss alla antar jag?
Snälla du, var varsam med mina förtroenden som jag ger i bland här utan att veta till vem jag ger dem. Jag tror att om du är här och läser är du min vän och vill mig väl!


Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Clove

Vad tycker DU om Size Zero?

2007-09-18 @ 16:27:28
URL: http://Clove.tjejsajten.se
Postat av: Clove

Svar: Jag tycker att idealet är helt sjukt!

2007-09-18 @ 16:48:03
URL: http://Clove.tjejsajten.se
Postat av: majjanw

Ja, det är en ynnest att få lära känna sig själv, eller ska man säga bekanta sig med alla de sidor man har, eller ännu bättre sagt- att acceptera alla sina sidor, bra som dåliga. You know what i mean?!

2007-09-18 @ 17:39:45
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: ejmis

Det låter helt fantastiskt! Hur har du kommit i kontakt med honom? Jag söker efter något liknande men vet inte riktigt vart jag ska vända mig.

2007-09-18 @ 20:45:25
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Janne

Vi har jobbat ihop länge, men inte känner vi varandra för det. What a waste tycker jag. Du verkar liksom jag ha många bottnar....spännande.
Lycka till med din PT

2007-09-18 @ 22:28:05
URL: http://powerlifter.blogg.se
Postat av: Borthy till Clove

Tack för ditt besök i min blogg. Hmmm... Size Zero....vad ska man säga? Bra det finns kläder fär utmärglade riktigt svårt sjuka personer....nä, det var hemskt sagt. Att det skall anses som snyggt är fullkomligt vansinne, så ser inte någon hälsosam vacker kvinna ut eller hur? vad anser du?

2007-09-18 @ 22:30:42
Postat av: Borthy till Majjanw!

Jag vet inte om jag vill kalla det ynnest.... men det är nog nödvändigt! Fan, man börjar närma sig 40 och har levt med sig själv så jäkla länge utan att gett sig tid eller brytt sig om att lära känna eller ens bry sig om att ta reda på om man tycker om sig själv..och i så fall, vad kan man göra bättre?
Man är ju inte direkt nådig mot hon som är en själv...det är lättare att måna om och tycka om andra! Mitt i allt ihop så tror man att man känner sig själv men det behövs bara en timme med ett proffs då och då för att man ska förstå att man är ute på svag is!

2007-09-18 @ 22:38:44
Postat av: Borthy till Ejmis

Jag ska berätta för dig sedan hur jag gick till väga. kram

2007-09-18 @ 22:41:26
Postat av: Borthy till Janne (Powerlifter)

Jag är ändå väldigt glad för bloggen för jag tycker vi helt otippat börjat lära känna sidor hos varandra som vi aldrig hade kommit i närheten av annars, eller hur? Förut såg vi kanske inte varandra så tydligt men nuför tiden blir jag alltid väldigt glad att se dig i RL och att höra din röst i bloggen! Vi börjar bli vänner! Kram

2007-09-18 @ 22:45:06
Postat av: A

Jag tycker att det låter jättebra. Jag skulle också behöva någon att bolla tankar med....När jag inte tycker om mig själv..Kram

2007-09-18 @ 23:52:20
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Cyberspunken

Låter som ett bra och varsamt sätt att hitta sig själv och sina sidor... =)

2007-09-19 @ 07:14:06
Postat av: My

Så bra! Det kanske vi alla behöver, en egen PT?

2007-09-19 @ 07:25:54
URL: http://myilivet.blogg.se
Postat av: Kjellinskan

Jag blir lite avundsjuk, tror att det är något som alla skulle behöva.

2007-09-19 @ 08:48:52
URL: http://kjellinskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0