Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Tipptoppa toppar!

Hoppas att det blir så....
Kände att det var dax att pimpa sig själv lite då det var ett tag sedan.
Ringde som första åtgärd frisersalongen och undrade om min frissa hade någon tid idag?

-Nä, hon är sjukskriven på ett tag.
-Ja ha? Finns det någon annan då som har tid idag?
-Ja...det finns Gun kl 15.30.
-....ja....men jag tar den tiden då....
-Ok, 15,30 till Gun.

Jag blir på något sätt lite skeptisk när en modern frissa heter Gun.
Det är ju helt normalt att en syster på Vårdcentralen heter Gun.... men en frissa som klipper unga människor? Snacka om att jag har förutfattade meningar! På något konstigt vänster känns det som att jag måste vaka över mitt hår, att hon inte är ett dugg pålitlig utan raskt och oberäkneligt kan klippa av 2 dm för mycket och snabbt och effektivt få i en pudel-permanent utan att man samtyckt???


Skärpning Borthy! Gun är säkert 22 år, modern och kommer från Syrien och heter inte Gun utan Gühn eller något liknande!
Ja, vi får se hur jag ser ut i skallen efter kl 15.30 i eftermiddag.
Förutfattade meningar, jag? Nä....
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Jada

Coolt med pudelfrilla, du kanske startar en ny trend!
Jag tror du blir supersnygg hur du än gör!

2007-09-13 @ 13:43:52
Postat av: Kjellinskan

He he... ja, det där med frissa är väldigt känsligt tycker jag. Man vill ju se normal ut. Hur blev det??? :)
Kram!

2007-09-13 @ 18:20:09
URL: http://kjellinskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0