Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Julklappshelg i lugn och ro.

Min hittills lugnaste helg i mannaminne.
Ganska skönt faktiskt.
Sitter och lyssnar till diskmaskinens surrande och jag hör också hur äggen kokar sig i kastrullen.

Ska bli frukost och sedan ett bad innan jag åker in till stan en stund och tittar på lite julklappar förhoppningsvis med inre ro.
Lite känner jag hur julestressen biter mig i baken då jag inte har full koll på vad alla ska få än.

I går gick jag några timmar i Farsta centrum och efter ett samtal med J så kom vi fram till en hel del bra julklappar till barnen som jag otroligt nog också fick tag i.

I går när jag gick i regnet mot parkeringen för att åka hem därifrån fick jag en lustig tanke:
-Undrar om jag har pratat med någon idag?
Det här kan knappt ha hänt tidigare...
Men sedan kom jag på att jag faktiskt bara några minuter tidigare talat med killen på Teknik Magasinet och tjejern på Mc Donalds... och samtalet med J.....
....och så gick det med den spännande tanken att jag kanske varit osynlig och diskret hela denna dag!

Riktigt lat är jag också...har inte orkat gå och träna som jag hade tänkt igår och jag har inte städat till marsvinen....usch!
Ska se om jag kan få till både och idag men som sagt, först frukost och sedan stan!

Snart kommer äntligen min väninna och kollega till lika granne hem från utlandstjänstgöring. Ska bli så trevligt att få hem henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0