Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Knäck, gröt och vardag.

En riktigt bra dag på firman trots att det var ett förmiddagspass.
Mycket att göra men bra känsla, bra samarbet och angelägna arbetsuppgifter.

Nu är jagt hemma och knäcken kokar på en platta och julegröten på en annan.
Låter jäkligt gulligt och präktigt bra men gröten kokade just över....
Men i det stora hela bra känsla! :-D
Hela gårdagskvällen efter jobbet gick åt till pepparkaksbak och det var också mysigt.

Om en stund ska jag stryka sonens nya Staffans-linne och lägga upp det 5 cm så det inte släpar i backen.

Blir inte mycket tränat just nu men i morgon ska jag försöka gymma lite efter jobbet.
Nu i kväll när jag sprang ned till ICA och köpte sirap började det blöt-snöa.
Tänk om det kunde bli lite vitt nu!

Kommentarer
Postat av: cirocco

Ja visst hade det varit skönt med lite snö, det har varit så gråtrist så länge nu att lite snö verkligen skulle lysa upp!

Tyvärr kommer det nog mer som vatten här!



Ha en bra kväll i julstöket

2008-12-10 @ 19:45:58
Postat av: C a m i l l a

Här har det snöat hela dagen, nu är det 3-4 cm igen... men ljust och fint är det. :)

Jag har också läst "Bitterfittan". Tyckte att den började rätt bra och var rätt rolig, men den blev lite för negativ och (som du skriver) manshatande...

Du kommer att gilla "En sorts kärlek" - hoppas jag!

Kram!

2008-12-10 @ 21:17:00
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Mor / Mormor

Du är beundrasvärd som orkar med allt Du tar dej för. Inte orkade jag det när jag jobbade.....

Hoppas gossarna förstår att sätta värde på det Du gör.Gör dom inte det nu, kanske är det bara så naturligt för dem, så hoppas jag att dom gör det när det en gång blir deras tur.

2008-12-10 @ 21:55:28
Postat av: Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Det känns så tråkigt att min blogg just nu inte syns. Det är en ERROR-sida som dyker upp, när man skriver in adresse. Jag hoppas att blogg.se kan hjälpa mig, för att skapa en alldeles ny blogg känner jag inte för.

Hoppas du får en bra dag!

2008-12-11 @ 06:41:35
URL: http://junitjejen.se
Postat av: C a m i l l a

Du är bara för präktig tjejen!!! Knäck, gröt och pepparkakor. NU blev jag rejält stressad här. Jag fattar inte hur du kan jobba så mycket och vara så social och ändå ha full koll på jul-läget... Annars tycker jag att jag har stenkoll på det mesta, men jämfört med dig krymper jag.

Kramar!

2008-12-11 @ 13:15:07
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0