Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Beviljad extra tid!


Jag har beviljats viss tid.
Alltså, allt behöver inte vara klart till den tidpunkten som det först sagts!

Pust, vad skönt, jag hade aldrig fått det att gå ihop utan att själv bryta ihop! Jag har höga krav.

Nu känns det som jag har bra med tid att göra klart projekt i ett bra tempo i stället för ett hysteriskt kämpande då man känner det blir halvdant gjort och man känner sig otillräcklig!

..Fast visst skall det bli skönt att få allt klart!

Jag beslutade mig att fira extratiden jag fått med att sticka ut och springa. Ge mig själv lite tid.
Jag har lidit nöd på egentid en tid.

Jag spang 7 km men det var lite segt mellan varven....men vad hade man räknat med när man misskött sig så totalt som jag gjort när annat varit i fokus.

Toppade kalaset med 50 sit ups vilka var de 1:a för året och nu har jag full förståelse för hur en lam känner sig när han skall försöka börja träna upp förtvinade muskler.
Det kändes som mina magmuskler var obefintliga!

Nu riktigt längtar jag efter att få börja ta hand om mig själv igen, bli stark, vältränad och pigg!
Inte fasen visste jag att pumor gick i ide men det måste vara det som hänt?
:-D Dax att väcka puman!

Kommentarer
Postat av: syrran

Se svar på din komentar hos mej.
Träffade STAVGURUN idag. Jag föll nästa på knä och lovordade stavgången.
I radhuset stavgår följande ( med egna ögon konstaterande) : Dr Äng, Gudrun -( med vännina), 80-årige fd kanotisten, GuruNina med man till följe. Bara mor o far att bearbeta!!

2008-02-17 @ 20:25:50
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Ulla

Vad duktig du var som kom ut och sprang. Visst är det skönt när man känner att det börjar ge resultat. Den största vinningen är att man som du skriver blir så pigg. Ha en skön vecka!

2008-02-17 @ 21:10:53
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: Ulla

Nu när sonen är "stor" (17 år) och inte vill vara med sina föäldrar på samma sätt längre så gälle det att hitta aktiviteter som mannen och jag kan göra Det är en omställning att känna att barnen blir stora och man ska lära sig att släppa taget. Då gäller det att man som föräldrar har annat att hänga upplivet på än bara barnet.

2008-02-18 @ 08:47:51
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: EsKa

Hmm, jag måste nog göra dig lite besviken, för jag har inte riktigt koll på din syrra. Din bloggadress däremot, den har jag stenkoll på. Nästan så att jag drömmer mardrömmar om bokstäverna B O R T H Y som jagar mig överallt var jag än försöker gömma mig i bloggosfären. Ibland vaknar jag av att jag har hamnat på min egen sida och hittar en kommentar från..BORTHY. Kallsvettas och med skakig hand klickar jag på musen...

2008-02-18 @ 09:32:16
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: Camilla

Grattis till ett mindre stressigt liv! Måste kännas superskönt!
Hoppas du får en fin vecka.
Kram!

2008-02-18 @ 09:50:33
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: amonym

good on'ya! Hur känns musklerna idag då? Skickar lite cyberspace massage *knåda, knåda, knåda* =)

2008-02-18 @ 10:33:08
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: Think Twice

Håller med dig.....jag är som du väldigt samvetsgrann och vill göra det bästa möjliga, vilket är svårt om tiden inte räcker till!
Skönt att läsa...du är duktig i motionsspåret sådant peppar även den här björnen som tagit det lugnt i vinter...men nu när dagarna blivit ljusare så väcks motivationen på nytt....tack o lov:)
(Kram)

2008-02-18 @ 11:08:11
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0