Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Den ofrivillige bloggtorkaren.

Tog en  vakna-dusch och drack min Berocca och åkte i väg till morgonpasset på jobbet. En vanlig vardaglig arbetsdag då jag tuktat min nya student efter bästa förmåga :-)

Nej då, han vill bli upplärd i den hårda skolan och jag gör mitt bästa men han är så förbaskat duktig bara så min kunskaper hinner kanske ta slut innan hans 8 veckor är det?

Fast än så länge är han svettig över uppgifterna och tycker tiden går för fort. Det är kul att ha student igen, man måste fundera på vad man gör och varför.

Nu är jag hemma igen och har skickat iväg minstingen på aikodon och den stora är och leker hos en kompis.
Själv är jag ganska trött och har lust att bara slöa en stund, läsa lite bok.

Jag känner just nu att det är ohyggligt mycket vardag i mitt liv, lite grått, trist  och väntan samtidigt som också mycket händer. Just nu är jag nog egentligen inne i  en ofrivillig bloggtorka men den kommer att gå över!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Tänk vad bloggandet går upp och ner...just nu är det precis tvärtom för mig, det känns som om jag skulle kunna blogga mest hela tiden.
Hoppas du snart är tillbaka med full kraft =)

2008-02-06 @ 17:06:44
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Monika

Livet är öar av extas i en ocean av leda... (sa Luke Reinhart, han som skrev Tärningsspelaren. En klassiker som man "ska" ha läst någon gång i livet. Troligen helst i sin ungdom.Jag läste den i 20-årsåldern. Min son berättade om en fantasisk bok när han var i samma ålder.Tänk vad livet går som i en cirkel, allt upprepar sig periodiskt...)

2008-02-06 @ 21:53:25
URL: http://kraka.zoomin.se
Postat av: Borthy till Monika

Jag låg också och letade efter en mördare i natt, fast en på Gotland. vid 01-tiden fick jag ändå lägga ned verksamheten utan att fallet var löst.

Det är alltså dax för mig att fylla 20 snart verkar det som, måste läsa Tärningsspelaren!
Citatet var bra och livet verkar bara vara upprepningar. Man borde kanske lyssna mer på äldre ändå? Kram till dig och hoppas din torsdag blir bra!

2008-02-07 @ 08:12:00
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0