Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Det ena utesluter ju inte det andra!

Jag har i alla mina dagar tänkt att gå-stavar är för pansionister! Att jag som ung stark kvinna minsann springer när jag tränar!
Jag verkligen älskar att springa och bli skönt utmattad och svettig!
På senaste har jag inte riktigt fått till det med tiden och allt har varit så mycket men jag tänker hela tiden SNART skall här springas som 17...18 Eritrianer!

Nåväl, man är ändå bara en vanlig svensk Svensson med i perioder mycket på agendan och jag får liksom inte alltid till det!

Jag skruvade i hop stavarna och tog på mig gympadojjorna och en grym förklädnad och provade!
Jäklar vilken överraskning! Det var hur härligt som helst!

Jag tryckte i från och stakade mig fram i riktigt rask takt och vips var flåset igång och kinderna skönt röda! Det må se töntigt ut men det var kanon!
Nu kan jag inte se någon anledning till att INTE promenera med stavar! Mycket effektivt om man jobbar på! Jag var ute i exakt 1 timme och hade ingen egentlig lust att trava hem!

Och som sagt, det ena utesluter ju inte det andra, bara för att man då och då tar en riktigt rask promenad med stavar betyder ju inte det att man inte bör springa milen på en timme!

Nästan varje dag pratar jag och min väninna Darr i telefonen. Långa samtal. I dag har vi pratat 2 gånger och vi har skrattat så mycket och kännt så positiv framtidsglädje idag! Härliga samtal! Det är så skönt att ha en bästis! Tänk vad jag är lyckligt lottad med alla mina fina vänner!

Nu skall jag börja förbereda biff och potatisgratäng och massor av kantarellstuvning! Det är ju min dag och jag får besrtämma maten!

Tack alla gulliga ni för gratulationerna! Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Att gå med stavar är jätteskönt och en jättebra träning

2008-02-16 @ 17:41:11
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: britten

näää har jag missat att du fylld eår...tiotusen röda till dig....ja jag tyckte det var skönt me dstavar men jag har ju oftast vovven med när jag promenerar och då blir det svårt med stavar..ja vänner måste man vårda jag bloggade om det i går..ha en jättefin kväll ..

2008-02-16 @ 18:21:29
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Camilla

Å, jag rusar runt med mina stavar utan att skämmas ett dugg (men då bor jag i och för sig lite i skogen...). Det är så härligt att gå med stavar, man får sån fart. :)
Grattis igen! Vilken lyx, har du också fått en Nikon? Jag får nog drömma vidare om en sån... eller köpa en inför sommarens Gotlandsresa. Där måste man kunna ta massor av vackra bilder bland raukarna. :)
Kraaaaaaaaaaaaam!

2008-02-16 @ 22:59:34
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Ulla

Grattis i efterskott! Att gå med stavar är jobbigt, men det vet man inte förrän man provat. Kul att du gillade det.

2008-02-17 @ 08:47:40
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: Andreas

*ler*
Då har du släppt mer på prestigen än jag har gjort. Jag skulle hellre gå på nobellfesten i pyjamas än gå med gåstavar där någon kunde se mig :)

Ha en bra vecka!

Andreas

2008-02-18 @ 00:58:52
URL: http://a5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0